یکی از فعالیت های مهم در آشپزخانه های صنعتی بزرگ برش انواع گوشت و استخوان های حجیم است. برای این منظور آشپزها به دستگاهی پر قدرت برای انجام این کار نیاز دارند. اره استخوان بر ایستاده برای این منظور بسیار کاربردی عمل می کند. خرید اره استخوان‌ بر ایستاده را از سایت کابان تجهیز انجام دهید. 

این دستگاه با دارا بودن تیغه های انادایز شده برای برش انواع گوشت و مرغ و ماهی و استخوان استفاده می شود.

توضیحات فنی دستگاه استخوان‌بر

میز برش در همه مدل های این دستگاه به منظور رعایت بهداشت از ورق های استیل ضدزنگ استفاده شده است. برخی از مدل ها بدنه تمام استیل و برخی دیگر آلومینیوم آنودایز شده دارند. این لایه آلومینیومی در مقابل ضربه و خوردگی مقاوم عمل می کند.

همچنین در این محصول ضخامت برش قابل تنظیم است و موتور آن نیز تهویه و ترمز الکترونیکی دارد. تمیز کردن و شستشوی این دستگاه نیز با سهولت انجام می شود.

حتما به این نکته توجه داشته باشید که فروشندگان این محصول نکات و مشخصات فنی دستگاه و همچنین جنس آن را در هنگام فروش اره استخوان‌ بر ایستاده به طور کامل برای شما توضیح دهند. این نکات شما را در انتخاب محصولی مناسب راهنمایی می کنند.

انواع اره استخوان‌بر

دستگاه اره استخوان‌بر دو مدل رومیزی و ایستاده دارد؛ خرید اره استخوان بر رومیزی و ایستاده برای مصارف خاصی کاربرد دارند. در ادامه تفاوت هر کدام را شرح داده ایم:

  • اره استخوان‌بر رومیزی: سایز و ابعاد این مدل از دستگاه اره استخوان‌بر به صورتی است که به راحتی روی میز قرار می گیرد. با استفاده از آن تقسیم گوشت و استخوان به برش های هم اندازه و یکسان امکان‌پذیر است. این مدل برای رستوران ها، هتل و غیره کاربرد دارد؛
  • اره استخوان بر ایستاده: این مدل از اره استخوان‌بر دارای ابعاد بزرگتری است و در نتیجه قدرت بیشتری دارد. از این مدل اره برای برش گوشت و استخوان های بزرگتر استفاده می شود. کاربرد آن بیشتر در رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ و کشتارگاه ها است.

هر کدام از این دو نوع مختلف از اره نیز دارای مدل های گوناگونی هستند که امکان انتخاب از میان گزینه های زیادی را با در نظر گرفتن کیفیت، میزان قدرت و نیاز مشتری امکان‌پذیر می سازند.

 

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()