اره استخوان بر برکس محصولی مناسب برای برش گوشت های منجمد، استخوان دار و بزرگ است که در هر کشتارگاه، رستوران و... نیاز به آن حس می شود. با توجه به کاربرد بالای این دستگاه در ادامه قصد داریم به بررسی خرید اره استخوان بر براکس بپردازیم و در خصوص  قیمت و نحوه خریداری آن توضیحاتی را ارائه دهیم.

دستگاه اره استخوان بر براکس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

اره استخوان بر براکس با تیغه هایی به طول 2400 میلی متر و فکی به اندازه 300 میلی متر توانایی برش زدن انواع گوشت ها را دارد.  با این دستگاه به راحتی برش های بزرگ را در انواع و مدل های مختلف گوشت تجربه خواهید کرد. میزکار این دستگاه با ابعاد 510 در 710 میلی متر است که فضای کافی را برای کاربر فراهم می کند که بتواند به راحتی گوشت را در جهات مختلف حرکت و برش دهد.

قدرت دستگاه اره استخوان بر براکس در حدود 2400 BM معادل 1.5 اسب بخار است که چنین توانی مناسب برش های مختلف بوده و منجر به تمایز آن از سایر محصولات ذی ربط می شود. این دستگاه جهت برش گوشت های بزرگ گاو گوسفند و همچنین گوشت های منجد شده کاربرد دارد. 

ارتفاع دستگاه اره استخوان بر 1655 میلی متر است. در واقع ارتفاع این دستگاه را به گونه ای در نظر گرفته اند که نه چندان بلند و نه چندان کوتاه باشد و همچنین فضای زیادی را اشغال نکند.خرید دستگاه اره استخوان بر را از کابان تجهیز انجام دهید.

دستگاه اره استخوان بر از جنس آلومینیوم آنودیزه طراحی شده است که مقاومتی در برابر خوردگی و سایش در دستگاه ایجاد می کند. جنس آلومینومی آنودیزه شده این دستگاه منجر به کاهش چسبندگی مواد غذایی به بدنه آن نیز می شود. در واقع میزان گوشت کمتری به دستگاه می چسبد و از این رو دستگاه اره استخوان بر براکس نگرانی در خصوص فاسد شدن مواد غذایی را کاهش می دهد.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()