ساخت آلاچیق توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند چون به عنوان یکی از سازه هایی اطلاق می شود که به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توان آن را اجرا نمود. علاوه بر آنکه ساخت آلاچیق معمولاً به منظور ایجاد سرپناه در محیط باز در نظر گرفته می شود. خدمات ساخت آلاچیق چوبی، آلاچیق فلزی، آلاچیق با سقف آردواز، ساخت آلاچیق ترموود و ... برخی از مدل های رایج این بنا به شمار می روند که توسط این مجموعه ارائه می گردد.

آراز سقف به عنوان یکی از مجموعه های مجرب در حوزۀ ساخت آلاچیق و اجرای سقف آردواز یا همان سقف شیروانی فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره در تلاش برای ارائه بهترین و بروزترین خدمات به مشتریان در این حوزه می باشند.

ساخت آلاچیق با آردواز

ساخت آلاچیق با آردواز طرفداران زیادی دارد چون این سازه به بهترین شکل قابل پیاده سازی می باشد و افراد مختلف می توانند متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، سفارش ساخت آلاچیق را برای فضای سبز حیاط ویلا و یا پیرامون آپارتمان مسکونی خود داشته باشند.

در حال حاضر شاهد ساخت انواع آلاچیق در طرح های متنوع چون آلاچیق چوبی، آلاچیق فلزی و غیره می باشیم. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی خود، سفارش ساخت آلاچیق را در فضای سبز محل سکونت خود داشته باشند.

آلاچیق به نحوی طراحی و ساخته می شود که دارای سقف شیروانی است که امکان بارش باران و برف را به داخل سازه غیر ممکن می سازد و بدین وسیله می تواند مکان امنی در فضای سبز به شمار آید. علاوه بر آنکه افراد در طول روز و گرمای تابستان و از تابش مستقیم نور خورشید به سایه ای که آلاچیق فراهم نموده است، پناه ببرند.

قیمت ساخت آلاچیق به طور مستقیم به نوع متریال، ابعاد و طرح آلاچیق بستگی دارد. از این رو افراد مختلف جامعه می توانند بر حسب سلیقۀ شخصی و همچنین توان مالی به واسطۀ مجموعۀ آراز سقف، سفارش   اجرای سقف شیروانی و ساخت آلاچیق با قیمت ارزان را داشته باشند.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()