طرح توجیهی، پیش نیازی است جهت راه اندازی یک حرفه در ابعاد کوچک و یا بزرگ می باشد. بدین وسیله افرادی که به عنوان یک سرمایه گذار در عرصۀ پیشرفت صنایع مختلف گام برمی دارند، نیاز به بررسی دقیق جوانب کاری مرتبط با پروژۀ مورد نظر است. بنابراین امکان سنجی و تهیۀ طرح توجیهی توسط افراد اهل فن در کسب و کارهای مختلف می تواند بسیار کاربردی باشد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با در اختیار داشتن کادر تحصیلکرده در حوزۀ اقتصاد، سرمایه گذاری و همچنین اصول بازاریابی کالا و امکان سنجی بازار می باشند. بدین ترتیب قادر به ارائه انواع خدمات طرح توجیهی  منطبق با اصول اولیۀ مشاعل مختلف می باشند در سطح کشور می باشند.

پیش نیاز موفقیت در سرمایه گذاری با طرح توجیهی

با توجه به گستردگی مشاغل در زمینه های مختلف و وضعیت پیچیدۀ اقتصادی جامعه، راه اندازی یک کسب و کار جدید و یا توسعۀ مشاغل راهی ساده نمی باشد. چرا که نیاز به بررسی وضعیت بازار دارد چون فاکتورهای متعددی باید مد نظر قرار گرفته شود تا بتواند درصد موفقیت شما را در حوزۀ فعالیتی که قصد راه اندازی آن را دارید، برآورد نماید.

عدم توجه به این تکنیک و این گونه خدمات مطالعات و بازارسنجی با نگارش و اجرای طرح توجیهی مانند طرح توجیهی الیاف شیشه ای می تواند در مدت زمان کوتاه خسارت زیادی را برای مجموعه ای که احداث می کنید، به دنبال داشته باشد.

به طور کلی داشتن سرمایه زیاد ضامن موفقیت در کسب و کار شما نخواهد بود چون عوامل متعددی در حوزۀ احداث یک حرفه دخیل می باشد و افراد اهل فن و آشنا به بازار نسبت به این مسائل مهم آگاهی کامل دارند و می توانند با نگارش طرح توجیهی پروژه به موفقیت سرمایه گذاران کمک کنند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از ابتدا با جمع آوری مشاوران فعال، اقدام به ارائه طرح توجیهی فنی و اقتصادی متناسب با صنایع مختلف می نمایند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()