اگر فعالیت شما با صنعت دام و محصولات پروتئینی مرتبط است، دستگاه اره استخوان بر یکی از ابزارآلات مهم برای شما محسوب می‏شود.

برای تکه کردن استخوان‌ ها شاید بتوانید به صورت دستی و با وسایل ابتدایی این کار را انجام دهید، اما این نکته را مدنظر قرار دهید که در فعالیت‏ های صنعتی و شغلی زمان اهمیت ویژه‏ای دارد و این تکنولوژی و دستگاه‏های پیشرفته هستند که به کار شما سرعت می‏بخشند. خرید اره استخوان بر را از سایت کابان تجهیز انجام دهید.

در این مقاله ما به بررسی این دستگاه می پردازیم، امید است که بتوانیم به شما خوبان کمک شایانی کرده باشیم.

معرفی اره استخوان بر

این نوع اره قابلیت برش دادن بسیار قدرتمند برخوردار است و مدل های با کیفیت آن از ایمنی بالایی بهره مند هستند؛ البته این نکته را مدنظر داشته باشید که در هنگام کار با آن نکات ایمنی را رعایت کنید. خرید اره استخوان بر رومیزی در مراکز مختلفی انجام می شود از جمله: کارخانه های بسته بندی دام و طیور همچنین واحدهای صنعتی تولید سوسیس و کالباس و کارخانه های تولید کنسرو ماهی از این دستگاه استفاده خواهند کرد. زیرا دستگاه های دیگری قادر به برش استخوان ها نیستند و فقط باید از اره های مخصوص استفاده کرد.

اجزای اصلی دستگاه

اجزای اصلی این نوع اره عبارتند از : تیغ اره نواری، دو بازو محافظ برای جلوگیری از تماس دست با تیغ اره نواری، دو عدد فلکه، الکتروموتور، شاسی، میز کار، تابلو برق و صفحه کنترل.

 این دستگاه تیغه های متفاوتی دارد با دندانه. هر چه دندانه ها بلند تر باشند، قدرت و سرعت برش این دستگاه نیز بیشتر خواهد بود؛ البته باید به این نکته توجه شود که هر چه دندانه های بلندتری در این دستگاه وجود داشته باشد، میزان یکدست بودن گوشت یا استخوان از بین رفته و شکل ناهمگونی به دست خواهد آمد.

انواع اره استخوان بر

این نوع اره به رومیزی و پایه دار تقسیم می شود. اره استخوان بر رومیزی به راحتی بر روی میز جا می شود و برش های یکسان و هم اندازه از گوشت و استخوان ایجاد می کند. این مدل معمولا برای رستوران و هتل ها که در سطح متوسط هستند، کاربرد دارد.

اره استخوان بر پایه دار، بزرگ تر و قوی تر از رومیزی است که برای برش استخوان های بزرگتر کاربرد دارد. در کشتارگاه ها، واحدهای تولیدی و صنعتی دام و طیور از این مدل بیشتر استفاده می شود.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()