اره استخوان بر الکتروکار با داشتن تیغه بلند و تیز بسیار مناسب شقه های بزرگ و یخ زده گوشت است. تیزی این تیغه ها به حدی است که استخوان را نیز به راحتی برش خواهد داد. اره های استخوان بر شرکت الکتروکار در 3 مدل تولید می شود که هر مشتری سخت پسندی را راضی می کند. خرید اره استخوان بر الکتروکار را از سایت انجام دهید.

مزیت های اره استخوان بر الکتروکار

این اره از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا از ایجاد زنگ و خوردگی در دستگاه جلوگیری می کند. همچنین قطعات این دستگاه به صورت ثابت و متحرک طراحی شده اند که قابلیت جداسازی و شست و شو آن ها را ممکن می کند.

امکان برش استخوان به صورت یک دست و بدون خرد کردن آن در گوشت از دیگر مزایا اره استخوان بر الکتروکار است.

کلام آخر

خرید اره های استخوان بر مانند خرید اره استخوان بر براکس روشی مطمئن برای افزایش سرعت و راندمان کاری در صنایع مرتبط با حوزه تولید و توزیع مواد پروتئینی است. اره استخوان بر الکتروکار در سه ساز و نوع مختلف نیاز همه صنایع را به این اره های برآورده خواهد کرد. برای خرید این اره های موارد مختلفی باید در نظر گرفته شود، اما اره های الکتروکار از لحاظ ایمنی و کیفیت ساخت از سطح بالایی برخوردار است و نظر اکثر سخت پسندان را به خود جلب می کند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()