آینه کنسول یکی از اقلامی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته می شود. هنر ساخت کنسول بر گرفته از توانایی هنرمندان کشورهای ایتالیا و فرانسه می باشد. امروزه شاهد فروش آینه کنسول در طرح های متنوع و متریال متفاوت می باشیم. جهت ساخت آینه کنسول چوب از طرح های زیبای معرق کاری استفاده می شود چون جنبۀ تزئینی این سبک از طراحی لوازم چوبی بسیار جذاب و چشمگیر می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب از جمله تولید کنندگان و فروشندگان مجرب در حوزۀ پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه طی سال ها فعالیت مداوم توانسته است، موفق به عرضۀ انواع لوازم دکوراتیو از جمله آینه کنسول چوبی و فلزی در طرح های متنوع و زیبا گردند.

خرید آینه کنسول و کاربرد آن

جهت خرید کمد لباس و آینه کنسول می توانید به فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید. کاربرد این محصول جهت مشاهدۀ خود پیش از رفتن به بیرون از خانه و همچنین قرار دادن وسایل تزئینی بر روی آن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت ساخت میز و آینه کنسول از متریال با کیفیت استفاده می شود که از هنرهای مختلفی جهت تزئین نمای آن بهره می گیرند. که می توان به معرق کاری، منبت کاری، قلم زنی، خاتم کاری و غیره اشاره نمود.

بدین ترتیب شاهد فروش آینه کنسول در طرح های زیبا و جذاب می باشیم که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. از این رو برخی از افراد آینه کنسول را به عنوان یکی از وسایل تزئینی در نمای دکوراسیون پذیرایی تهیه می کنند. البته امکان تهیۀ این میز برای اتاق خواب نیز می تواند گزینۀ خوبی محسوب می شود و به طور کلی محل قرار دادن میز کنسول سلیقه ای است.

برای اطلاع از قیمت آینه کنسول و سفارش غیر حضوری این محصول به صورت کاملاً تضمین شده می توانید از فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دیدن فرمائید و پس از بررسی انواع آینه کنسول، محصول مورد پسند خود را با قیمت ارزان سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()