کاربرد دستگاه اره لاشه بر

در گذشته بسیار دور و حتی در برخی از قصابی های سنتی امروزه، ساطور اولین انتخاب برای برش استخوان، جدا سازی قلم یا غیره است. اگر ابعاد لاشه حیوان کمی کوچک تر باشد، در برخی قصابی ها وسیله ای به نام اره استخوان ایستاده یا رومیزی مشاهده خواهید کرد که معضلات مصیبت وار خود را دارند. خرید دستگاه اره لاشه بر را از سایت کابان تجهیز انجام دهید. 

دستگاه اره لاشه بر همه چیز را به دست فراموشی سپرده است. یک دستگاه که هم خورد می کند هم قطع. شما کافی است که قصد تکه تکه کردن یک لاشه را داشته باشید تا با کمترین زحمتی و به بهترین نحو آن را انجام دهید.

انواع دستگاه اره لاشه بر

در واقع دستگاه اره لاشه بر ممکن است کاملا الکترونیکی است. شما با زدن یک دکمه، اره در حال حرکت آن را مشاهده خواهید کرد. این اره بسیار کاربردی و مهم در تجهیزات صنعتی و قصابی ها است. این دستگاه به دو حالت وارداتی و داخلی وجود دارد. در دهه گذشته در ایران محصولات با کیفیت بالا و کارکرد مطلوب وجود دارد. از رقبای خارجی می توان به Makita، Bosch و AEG اشاره کرد. این رقبا در سال های اخیر تهدیدی جدی به نام رقبای ایرانی دارند.

   فروش اره استخوان بر بر اساس های مختلفی دسته بندی می شوند که مهم ترین حالات دسته بندی به صورت زیر است.

  • بر اساس عمق برش: میزان عمقی که یک اره می تواند با یک پرش، به برش کاری بپردازد را گویند. این امکان در هر اره با توجه به جنسی که می تواند برش دهد، متفاوت است.
  • ولتاژ و جریان کاری: می توان در زمینه ای دیگر همچون ولتاژ و جریان کاری، این دستگاه ها را دسته بندی کرد. ولتاژ در اکثر موارد نزدیک به 220 ولت است. عموماً ولتاژ و جریان دو عامل اصلی در وهله اول، هنگام انتخاب نیستند، اما عدم توجه به آن نکات زیان باری به وجود می آورد.
  • بر اساس سرعت اره: یکی از معروف ترین دسته بندی ها برای تنوع کار آن ها، سرعت بالا و پایین رفتن اره خواهد بود.

تمامی دسته بندی هایی که در بالا ذکر شد در تمام ابعاد و ظرفیت و باهر نوع زمینه کاربردی قابل تعمیم است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()