قیمت دستگاه اره استخوان بر

این محصول به صورت حضوری یا آنلاین در فروشگاه کابان تجهیز به فروش می رسد. با این فروشگاه خریدی ایمن و مطمئن را تجربه کنید. قیمت خرید دستگاه اره استخوان بر با توجه به ویژگی ها و امکانات آن متغیر است و یک مقدار ثابت ندارد. از این رو بهتر است که در ابتدا میزان بودجه خود را تعیین کنید. ما در کابان تجهیز مفتخر هستیم که این دستگاه را در مدل ها و به قیمت های مختلف ارائه دهیم.

در دستگاه اره استخوان بر ضخامت برش گوشت قابل تنظیم است و با تعویض تیغه ها به راحتی می توانید گوشت را در ضخامت مد نظر خود را ببرید. در واقع تعداد و نوع تیغه ها، تهویه و ترمز الکترونیکی و ... در قیمت نهایی این دستگاه تاثیر می گذارند.

انواع دستگاه اره استخوان بر

دستگاه اره استخوان بر یا دستگاه برش استخوان را که با نام های اره گوشت بری، اره قصابی و دستگاه برش گوشت نیز می شناسند، در انواع اره استخوان بر رومیزی و اره استخوان بر ایستاده یا پایه دار موجود است. در تمامی مدل های این دستگاه موتور در محفظه ای ایمن قرار گرفته که به طور کامل از آن حفاظت شود.

خرید و فروش دستگاه اره استخوان بر

برای خرید دستگاه اره استخوان بر مانند خرید اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا در ابتدا انواع مختلف آن را که در سایت کابان تجهیز قرار گرفته با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت با توجه به امکانات، کارایی مد نظر و بودجه خود دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر با کارشناسان فروش کابان تجهیزان نیز می توانید صحبت کنید. این فروشگاه جهت رفع نیاز شما برای برش های صاف و راحت گوشت اقدام به فروش دستگاه های مختلف اره استخوان بر کرده است.همچنین در هنگام خرید این دستگاه به میزان ایمنی آن، کاربرد آسان، قابلیت نظافت، میزان توانایی برش گوشت منجمد یا استخوان، قابلیت برش صاف و یک اندازه را نیز در نظر داشته باشید.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()