قیمت این دستگاه

قیمت چرخ گوشت براکس را باید معقول و منطقی دانست. مدل هایی از چرخ گوشت براکس که این شرکت عرضه می کند، قیمتی مشابه نمونه های داخلی دارند. و مدل هایی که از تولیدکنندگان خارجی وارد می شود، طبعا چندین برابر مدل های تولید داخل هستند.

قیمت خرید چرخ گوشت براکس بر حسب قدرت موتور ، توان و کارآیی ، کیفیت و نوع برند تعیین شده که بنا به نیاز مشتریان ارائه می شود.

با توجه به افزایش نرخ ارز این وسیله نیز همانند سایر وسایل و تجهیزات برقی با افزایش قیمت روبه رو بوده است. این مساله در مورد سایر چرخ گوشت های صنعتی نیز صدق می کند.

 شما می توانید خرید چرخ گوشت آلفا را با بهترین قیمت تنها در در فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز تهیه کنید.

 در میان برند های متنوع، چرخ گوشت براکس با استفاده از موادی با کیفیت محصولاتی با درجه بالا را تولید می کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

چرخ گوشت های تولیدی این شرکت دارای مزیت هایی است که بزرگترین مزیت آن بهداشتی بودن آن است. چرا که بعد هر بار مصرف از چرخ گوشت باقی مانده گوشتها در دستگاه ایجاد میکروب و آلودگی میکند ولی در این دستگاه به دلیل استفاده از آلومینیوم آنودایز شده دیگر این مشکلات وجود ندارد.

انواع چرخ گوشت براکس

انواع چرخ گوشت براکس به نمونه های رومیزی منحصر می شود. این مدل می تواند در مشاغل مختلفی به کار گرفته شود. یکی دیگر از تقسیم بندی انواع این وسیله می توان اندازه تیغه را مشخصه خوبی برای این موضوع در نظر گرفت. چرخ گوشت های براکس از تیغه های 12 تا 32 میلیمتری را شامل می شوند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()