چرخ گوشت پولاد غرب در انواع یخچال دار و بدون یخچال

برخی از انواع چرخ گوشت های پولاد غرب دارای یخچال هستند. انواع بخچال دار قابلیت خنک نگه داشتن بدنه و محتویات داخل دستگاه را دارند. به این ترتیب بهداشت و سلامت مواد چرخ شده تا زمان استفاده تامین می شود. خرید چرخ گوشت پولاد غرب را از کابان تجهیز انجام دهید. 

چرخ گوشت های رومیزی یخچال دار دارای موتور گیربکسی هستند. چرخ گوشت پولاد غرب های دارای موتورهای گیربکسی دارای قدرت بالاتری نسبت به انواع تسمه ای هستند. به این ترتیب کاربر مدت زمانی طولانی تری از این دستگاه ها استفاده می کند. علاوه بر این چرخ گوشت های گیربکسی صدا و لرزش کمتری نسبت به انواع تسمه ای دارند.

محصولات وطنی با کیفیت

چرخ گوشت های ایتالیایی در بین برندهای مختلف چرخ گوشت جزو محبوب ترین ها به شمار می روند. در کیفیت بالای این محصولات شکی نیست. در کنار کیفیت بالا باید قیمت بالاتر آن را نیز در نظر داشت. خرید چرخ گوشت آلفا با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

در صورتی بسیاری از چرخ گوشت های صنعتی تولید داخل با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در داخل کشور تولید می شوند. استفاده از این قبیل محصولات در واقع حمایت از تولیدات داخلی و کمک به چرخه اقتصادی و ارتقاء سطح کیفیت محصولات داخل کشور است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()