قیمت چرخ گوشت چگا

میزان قیمت خرید چرخ گوشت چگا در مقایسه با موارد مشابه تولید داخل افزایش داشته، چراکه قدرت آن بیشتر است. به همین خاطر قیمت این چرخ گوشت بیشتر از مدل های مشابه است.

ویژگی های چرخ گوشت چگا

این دستگاه بصورت تک فاز عمل می کند و دارای الکتروموتور موتوژن است. به همین خاطر توانایی دارد که با قدرت ویژه ای گوشت را چرخ کرده و با بازدهی بالا به مصرف کننده ارائه دهد. شما با خرید این محصول، صاحب 2 دست تیغ و پنجره در سایزهای مختلف 13 میلی متر  و 4/5 میلی متر می شوید. ظرفیت توان خروجی گوشت 700 کیلوگرم در ساعت با پنجره ی 13 میلی متری و 450 کیلوگرم در ساعت با پنجره ی 4/5 میلی متری است.

چرخ گوشت چگا در نهایت دقت و ظرافت تولید شده اند و قابلیت شستشوی آسان را دارند، همچنین جنس بدنه و قطعات جانبی تیغ و پنجره چرخ گوشت های چگا از نوع بسیار مرغوبیست.

 از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به: قدرت چرخ‌کنندگی آن، سرعت چرخ‌کنندگی، نوع ولتاژ تغذیه، توان موتور و وزن دستگاه اشاره کرد. فروش چرخ گوشت پولاد غرب توسط کابان تجهیز با قیمت ارزان انجام می گیرد.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده یکی از مهم ترین ویژگی ها، دارا بودن بدنه ای مستحکم از جنس استیل ضد زنگ و قطعات تمام استیل آن است که در برابر آسیب های احتمالی مقاوم سازی شده است .

اجزای اصلی و قطعات یدکی این دستگاه

هر دستگاه به موازات کارکرد و ویژگی های آن از یکسری قطعات اصلی و یدکی تشکیل شده است. حال در این میان چرخ گوشت های چگا از طوقه، مارپیچ، تنه،گوشت کوبه و سینی مخصوص تشکیل شده است. چرخ گوشت چگا با استفاده از آلیاژ مناسب و محکم در بدنه و به کار بردن موتور قدرتمند مطلوب و بازدهی کافی، در انواع مختلف توانسته دستگاهی کارآمد برای قصابی ها و کارخانه ها و رستوران ها ایجاد کند که رفع کننده نیازهای این مشاغل باشد.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()