از دیرباز یعنی حدودا اوایل قرن نوزدهم چرخ گوشت اختراع شد. در هر مرحله تاریخی، چرخ گوشت به روش های مختلف ساخته می شد. چرخ گوشت در ابتدا به صورت دستی بود که پس از مدتی برقی شدند و نوع دستی به شدت منسوخ شد.

بیشتر مردم به علت موارد بهداشتی و اطمینان تمایل دارند که خودشان گوشت چرخ کرده تهیه کنندنسبت به اینکه از قصابی یا فروشگاه گوشت چرخ کرده تهیه کنند. ویژه کسانی که به علت موقعیت خاص بیشتر نسبت به بهداشت فردی و محیطی اهمیت قائل می شوند.

برای خرید چرخ گوشت خانگی مناسب داشتن یکسری اطلاعات پیرامون ویژگی ها و مزایای این محصول باعث می شود که خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.

البته چرخ گوشت ها بر اساس نوع مصرف به طورکلی به چند دسته تقسیم می شود که در اینجا به نوع خانگی آن می پردازیم.

تاریخچه چرخ گوشت های خانگی

در ابتدا از چاقو و گوشت کوب برای قطعه قطعه کردن و خرد کردن گوشت استفاده میشد، اما با پیشرفت تکنولوژی و تغییر غذاها در بحبوحه جنگ جهانی اول آشپزی آلمانی اقدام به ساخت وسیله‌ای کرد که با چرخاندن دسته آن می‌توانست گوشت را به حالت خمیری دربیاورد.

چرخ گوشت های خانگی بسیار ساده بوده و تنها از اجزا بسیار ساده‌ای ساخته می‌شد. اما بعد از جنگ جهانی دوم و استفاده از وسایل الکتریکی اولین چرخ گوشت برقی توسط شرکت جنرال موتورز آمریکا ساخته و وارد جهان شد اما بعدهاکشور ژاپن با تغییراتی در ساخت این وسیله که با بازدهی بهتر و قیمت خرید چرخ گوشت پولاد غرب مناسب تر همراه بود وارد خانه های مردم جهان شد.

همچنین ممکن است برخی از مصرف‌ کنندگان اقدام به چرخ کردن سیب زمینی و پیاز با استفاده از چرخ گوشت نمایند که این کار کاملا اشتباه است. ممکن است آب موجود در این مواد به داخل موتور چرخ گوشت خانگی نفوذ کند و در نهایت باعث آسیب دیدن موتور و سوختن آن شود.

برای قرار دادن گوشت درون محفظه، مراقب دست‌هایتان باشید. به یاد داشته باشید، هرگز با دست گوشت را به گلویی هدایت نکنید و حتما گوشت کوب پلاستیکی را درون محفظه استوانه‌ای فشار دهید تا از وقوع حادثه پیش بینی نشده جلوگیری کنید.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()