اگر کسب وکار و حرفه شما با محصولات پروتئینی مرتبط است و در روز بیشتر از 250 کیلوگرم گوشت چرخ نمی کنید بهتر است از چرخ گوشت های فاما استفاده کنید. این دستگاه هم دارای کیفیت مطلوبی است. فست فودها و ساندویچی ها هم میتوانند از این چرخ گوشت استفاده کنند .

 چرخ گوشت فاما از جمله پر فروش ترین مدل های چرخ گوشت در بازار ایران هستند که دارای کیفیت ایتالیایی ولی با قیمت کمتر نسبت رقبا میباشند . کارخانه ی فاما دارای خط تولید قالب های متنوع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی است. خرید چرخ گوشت فاما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. چرخ گوشت رومیزی فاما بهترین گزینه برای استفاده در مکان ها و مشاغلی از قبیل قصابی ها، رستوران ها، هتل ها، کیترینگ ها و در کل مکان هایی که حجم کاری بالایی دارندخواهد بود.

خرید چرخ گوشت فاما بهترین و مطمئن ترین راه برای تهیه یک وسیله مناسب است.

در این نوشتار به بررسی این برند از انواع برندهای مطرح تجهیزات آشپزخانه ای خصوصا چرخ گوشت های صنعتی می پردازیم. با ما همراه باشید.

توضیحاتی پیرامون چرخ گوشت فاما

این محصول ساخت کشور ایتالیا است و از بهترین تکنولوژی و متریال کشور ایتالیا بهره برده است. چرخ گوشت فاما می تواند در هر ساعت ۶۰۰ کیلوگرم بازدهی داشته باشد. موتور این دستگاه قدرتی برابر با ۳ اسب بخار تولید می کند و منبع تامین انرژی اش تک فاز است. خرید چرخ گوشت چگا را از کابان تجهیز انجام دهید. 

چرخ گوشت فاما ارتفاعی به اندازه 56 سانتیمتر و وزنی معادل 52 کیلوگرم دارد که باید گفت با وجود صنعتی بودن، نمونه یک چرخ گوشت رومیزی سبک و کم حجم محسوب می شود. قطر دهانه ورودی چرخ گوشت فاما 32 است و قطعات گوشت در اندازه های بزرگ به راحتی از آن قابل عبور هستند.

آلیاژ مورد استفاده برای ساخت بدنه چرخ گوشت فاما استیل ضد زنگ است که ظاهری صاف و صیقلی به آن بخشیده و طول عمر و دوام را نیز در چرخ گوشت فاما موجب می شود همچنین اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده و گزینه ای ایده آل برای هر حرفه ای است. آلیاژ استیل علاوه بر زیبایی ظاهری و طول عمر، با جلوگیری از آلودگی باعث رعایت هر چه بیشتر و بهتر موارد بهداشتی در آن می شود. دستگاه چرخ گوشت فاما مناسب برای انواع گوشت مانند گوسفند، گاو، شتر، ماهی، مرغ و بوقلمون است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()