کالباس با تمام معایبی که به همراه دارد، همچنان به عنوان غذایی فست فودی و کاملا سریع مورد پسند بسیاری از افراد است. شما با استفاده از خرید دستگاه کالباس بر محک می توانید بسیاری از نیازها از جمله غذای فست فودی را با نتیجه رسانید. توسعه کسب و کار یا سرعت بخشیدن به پخت غذا در خانه در نهایت ظرافت و زیبایی امکان پذیر نخواهد بود مگر یک دستگاه محک در خانه داشته باشید.

کاربرد دستگاه کالباس بر محک

شما کافی است نیازمند برش و اسلایس کردن باشید، آنگاه به یک دستگاه محک نیازمند خواهید شد. برش انواع محصولات با ظرافت بالا و با کمترین فشار و تلفات محصول علتی مهم در استفاده از این محصول است.

کالباس بر محک در حالات صنعتی و خانگی بسیار پرکاربرد است. شما با خرید دستگاه کالباس بر علاوه بر مدیریت هزینه می توانید به راحتی زیبایی را به کار خود اضافه کنید.

انواع دستگاه کالباس بر محک

انواع کالباس بر محک شامل دو مدل خواهد بود. اولین آن ها دارای ترازو است و برای فروشگاه های مواد پروتئینی یا سوپرمارکت ها گزینه ای بی نظیر است. زیرا شما در این حالت به راحتی می توانید وزن را اندازه گیری و بر اساس خواسته مشتری که تعداد برگ یا وزن است، محصول را برش دهید. دیگر مدل کالباس بری ساده است که از کارایی بالایی برخورد است و می تواند پاسخگوی نیاز مشاغل و کارایی های مختلف باشد.این دستگاه با تیغه تیز تر  همراه است که شما را در انجام امور سریع تر می کند. این دستگاه با دقت بالایی می تواند اقدام به برش کند.

کالباس بر محک تک موتوره با دور موتور 1400 دور در دقیقه است. تیغه های آن با کیفیتی برای برش دادن کالباس یا ژامبون تعبیه شده که از توان و کیفیت لازم برخوردار است.

کلام پایانی

دستگاه های کالباس بر محک نیازهای اساسی شما در آشپزخانه های صنعتی و مصارف خانگی راطرف خواهد کرد. امروزه انواع مختلفی از دستگاه محک در بازار برای خرید، در حال ساخت است. در فروشگاه کابان تجهیز شما امکان مشاهده و خرید آنلاین انواع دستگاه کالباس بر محک و سایر تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را دارید.  

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()