برش لیزر مس از دیگر خدمات پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که توسط مراکز ارائه دهندۀ سرویس برش لیزر در سطح کشور به مشتریان خود ارائه می دهند. با استفاده از دستگاه های برش لیزر می توان در مدت زمان اندک حجم زیادی از ورق های خام از جنس مس را در ابعاد و ضخامت های مختلف طراحی و برش داد.

برش لیزر نیک با تلاش فراوان توانسته به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در صنعت ارائه خدمات برش لیزر فلزات در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه طی سال ها فعالیت مداوم توانسته با تأمین دستگاه های پیشرفته برش لیزر، بتواند قادر به ارائه خدمات حکاکی و  خدمات برش لیزر مس نیز مطابق با نیاز مشتریان باشند.

اهمیت ارائه خدمات برش لیزر مس و حکاکی

از مهمترین نکاتی که در رابطه با ارائه خدمات برش لیزر مس و اجرای حکاکی بر روی ورق های خام مس وجود دارد، سرعت بخشیدن به فرآیند برش و تولید محصولات متنوع از جنس مس می باشد. بدین ترتیب کارخانجات و مجموعه های کوچک و بزرگ که در حوزۀ ساخت تجهیزات صنعتی، کالاهای تزئینی و مواردی از این قبیل فعالیت می کنند، می توانند از مزایای مراکز ارائه دهندۀ سرویس برش لیزر فلزات استفاده نمایند.

در واقع تهیۀ دستگاه های برش لیزر مس ممکن است نیاز به فضای زیاد و هزینۀ زیادی داشته باشد، که این موارد خارج از توان کارخانجات باشد. بدین ترتیب برخی از افراد با سرمایه گذاری در این بخش توانسته اند با واردات دستگاه های پیشرفته برش لیزر، امکانات حکاکی و برش لیزر بر روی مس را به مشتریان در اقصی نقاط کشور با قیمت ارزان و کیفیت بالا ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ دریافت خدمات برش لیزر بر روی ورق مس و خدمات برش لیزر برنج و یا دیگر آلیاژهای رایج در سطح کشور می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ برش لیزر نیک تماس بگیرید.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()