چرخ گوشت از کاربردی ترین وسایل در منزل، قصابی و کارخانجات صنایع غذایی است. آماده سازی مواد اولیه بسیاری از غذاها تویط چرخ گوشت انجام می گیرد. با پیشرفت تکنولوژی و ورود انواع غذای جدید به سبد غذایی مردم نیاز خرید چرخ گوشت صنعتی بیشتر از قبل حس شد. در این بین، رستوران ها، کترینگ ها و شرکت های تولید کننده غذای آماده و نیمه آماده به دلیل حجم بالای سفارش و تولید نیاز به انواع قوی تری از چرخ گوشت دارند. خرید چرخ گوشت صنعتی امروزه به یکی از بدیهی ترین و ابتدایی ترین نیازهای هر واحد تولیدی غذا تبدیل شده است.

دسته بندی انواع چرخ گوشت صنعتی

اگر قصد خرید چرخ گوشت صنعتی مانند خرید چرخ گوشت چگا را دارید، لازم است از انواع مختلف آن شناخت کافی داشته باشید. این امر در انتخاب و خرید چرخ گوشت صنعتی متناسب با کاربری شما موثر خواهد بود.

چرخ گوشت صنعتی در انواع و توان‌ های مختلف تولید می شود. در ادامه به بررسی انواع مختلف چرخ گوشت صنعتی می پردازیم:

  • چرخ گوشت صنعتی ایستاده
  • چرخ گوشت صنعتی رومیزی

این نوع چرخ گوشت ها برای چرخ کردن گوشت گرم طراحی شده اند. توان موتور این دستگاه ها به قدری بالاست که توانایی چرخ کردن حجم زیادی از گوشت در مدت زمان کوتاهی را دارند. نوع استاده این چرخ گوشت برای چرخ کردن حجم های بالای گوشت و مدل های رومیزی برای حجم های کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

چرخ گوشت رومیزی: چرخ گوشت صنعتی رومیزی در اغلب مدل ها مجهز به موتور گیربکسی با توان 1 الی 2 اسب بخار است. جنس بدنه این مدل چرخ گوشت از استیل (فولاد ضدزنگ) ساخته می شود.

چرخ گوشت ایستاده: در مقابل، چرخ گوشت های ایستاده غالبا دارای موتورهای تسمه ای هستند. تعداد تسمه و سایز دهانه خروجی نیز بر اساس حجم مورد نظر تعیین می شود. از پرکاربردترین انواع چرخ گوشت های ایستاده می توان به نوع 32 و 42 تسمه ای اشاره کرد. این چرخ گوشت ها با دارا بودن موتورهای قوی 4 الی 10 اسب بخاری قادر به چرخ کردن حجم های بالای گوشت هستند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()