ویدئو پروژکتور جیبی یکی از وسایل کاربردی است که در حوزۀ نمایش تصاویر به کار گرفته می شود. تا کنون تجربۀ حضور در سالن های همایش را داشته اید. همچنین در محیط های آموزشی چون مدارس و یا دانشگاه ها، مشاهده نموده اید که با استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور توانسته اند نمایشگری جهت پخش تصاویر در ابعاد بزرگ برای مخاطبین مهیا سازند. ساخت و فروش ویدئو پروژکتور جیبی توانسته تحولی بزرگ در صنعت عرضۀ دستگاه های پخش فراهم سازند.

فروشگاه نیزار کالا از ابتدا تلاش نموده فعالیت خود را در حوزۀ تولید و عرضۀ ویدئو پروژکتور در مدل های جدید آغاز نماید. افرادی که خواستار خرید ویدئو پروژکتور مدرن و پیشرفته هستند، بتوانند با قیمت ارزان از محصولات تولید داخل استفاده نمایند.

فاکتورهای مهم خرید ویدئو پروژکتور جیبی

افراد زیادی طرفدار خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی و وای فای دار می باشند چون از امکانات پیشرفته ای برخوردار هستند و امکان تنظیمات دستگاه توسط فرد به راحتی انجام می گیرد. سیر تکاملی قابلیت های ویدئو پروژکتور موجب افزایش سطح کیفیت این دستگاه شده است. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور جیبی و یا هر مدل دیگری از این دستگاه های پخش کنندۀ تصاویر دارید، در نظر گرفتن مشخصات فنی دستگاه برای شما ضرورت دارد. وزن و سایز دستگاه، نوع لنز، داشتن قابلیت زوم، نوع لامپ و طول عمر لامپ پروژکتور در حالت معمولی و یا اکو، میزان وضوح تصویر و کنتراست، شدت روشنایی، نوع اتصالات و پورت های ورودی و خروجی، رزولوشن نمایشگر و مصرف برق و ... از جمله موارد مهمی هستند که نقش بسزایی در انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور جیبی دارد. البته قیمت ویدئو پروژکتور نیز تأثیر مستقیم بر روی انتخاب این کالا دارد.

جهت راهنمایی و خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار می توانید به واسطۀ فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()