ویدئو پروژکتور جیبی از جمله مدل های جدید این دستگاه محسوب می شود. دیتا پرژکتور و پروجکشن از دیگر اسامی دستگاه ویدئو پروژکتور به شمار می آیند. هدف اصلی طراحی ویدئو پروژکتور، پخش داده های تصویری در ابعاد بزرگ به مخاطبان می باشد. اجزای اصلی تشکیل دهندۀ پروژکتور عبارتند از لنز و لامپ می باشد که همچون دوربین معکوس عمل می کند. فروش ویدئو پروژکتور جیبی  بر حسب نیاز جامعه در سطح بازار عرضه می شود. با کاهش وزن و سایز دستگاه های پروژکتور، امکان جابجایی این دستگاه نسبت به نسخه های قدیمی بسیار راحت تر می باشد.

فروشگاه نیزار کالا به صورت حرفه ای فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ تولید و پخش دستگاه های پروژکتور در تهران فعالیت دارد. بدین ترتیب توانسته اند امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم سازد.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با امکانات پیشرفته

از این رو می توانید با استفاده از این دستگاه در مدت زمان کوتاه با دستگاه های منبع ارتباط برقرار نمود و نیاز به استفاده از کابل را نداشته باشید. امروزه تمامی محیط های آموزشی چون مدارس، آموزشگاه ها و دانشگاه ها در کنار شرکت ها و مؤسسات تحقیقاتی و بازاریابی مجهز به ویدئو پروژکتور می باشند چون این دستگاه همانند مانیتور سیار می باشد و امکان استفاده از آن در محیط باز نیز میسر است.

چند سال اخیر فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی با امکانات پیشرفته طرفداران بیشتری دارد چون تصاویر را با کیفیت و وضوح بهتری به مخاطبان نشان می دهد. از این رو افراد راحت تر از گذشته قادر به تنظیم پروژکتور و استفاده از امکانات این دستگاه می باشند.

در صورت نیاز به تأمین مدل های پیشرفته ویدئو پروژکتور می توانید پس از مشاهدۀ محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا و بررسی دقیق مشخصات فنی آنها، سپس متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید، با قیمت ارزان پروژکتور مورد نظر خود را تهیه نمائید.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()