لاستیک بارز به عنوان یکی از برندهای معتبر ایرانی در سطح کشور عرضه می شوند. جهت انتخاب و خرید تایر، فاکتورهای متعددی باید در نظر گرفته شود که می توان به مشخصات فنی درج شده بر روی تایر اشاره نمود. به طور کلی شرکت های سازندۀ تایر، هنگامی که محصولات خود را تولید می کنند، مشخصات فنی و ساختاری تولید تایر را بر روی آن با رنگ سفید و یا زرد حکاکی می کنند. بدین ترتیب مالکین خودروهای سواری و غیره بر مبنای ویژگی های اتومبیل خود، می توانند خرید لاستیک بارز را داشته باشند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک با سرمایه ای که در اختیار داشتند، تصمیم به راه اندازی کسب و کار خود در حوزۀ تهیه و توزیع لاستیک در برندهای ایرانی و خارجی از جمله لاستیک بارز، لاستیک یزد تایر، کویر تایر و غیره نموده اند.

فروش لاستیک سواری بارز

فروش لاستیک سواری بارز طرفداران زیادی دارد چون بخش اعظم خودروهای سطح کشور را اتومبیل های شخصی تشکیل می دهد. از این رو کمپانی بارز مبتنی بر تنوع مدل های متنوع خودروی ایرانی و خارجی اقدام به تولید و عرضۀ انواع لاستیک سواری بارز نموده اند. بدین ترتیب نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر تایر در سطح کشور اقدام به تأمین و فروش انواع لاستیک سواری بارز و دیگر مدل های شاسی بلند، کامیونی، باری، اتوبوس و غیره نموده اند. بدین ترتیب دارندگان اتومبیل می توانند بر اساس نیاز، تایر مورد نیاز ماشین را تهیه نموده و جایگزین لاستیک های فرسودۀ اتومبیل نمایند.

اگر قصد  خرید لاستیک رودستون و لاستیک بارز دارید، توصیه می کنیم علائم و نشانه های حکاکی شده بر روی تایر را ملاحظه نموده و پس از بررسی دقیق و مقایسۀ آنها با مشخصات موتوری و وزن خودرو، مناسب ترین لاستیک را تهیه نمائید.

جهت مشاوره و انتخاب لاستیک بارز همراه با ضمانت نامه می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و سپس به صورت اینترنتی لاستیک مورد نیاز خود را تأمین نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()