لاستیک یزد تایر به عنوان یکی از برندهای معتبر ایرانی است و فعالیت مجموعۀ خود را در سال 1365 آغاز نموده و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته اند موفق به تولید انواع تایر با کیفیت عالی شوند. فروش لاستیک یزد تایر بر اساس تعدد مدل های متنوع خودروی سواری، شاسی بلند، کامیون، تریلر و ... صورت می گیرد. اگر قصد تهیۀ تایر برای اتومبیل خود را دارید، در ادامۀ مقاله به شرح برخی از ویژگی های بارز تایر خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتر در خصوص این برند تایر بدست آورید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند امکان خرید انواع تایر ایرانی و خارجی را برای مشتریان فراهم سازند. جهت خرید لاستیک سواری یزد تایر می توانید به سایت فروشگاهی این مجموعه مراجعه نمائید و پس از مقایسۀ محصولات با یکدیگر می توانید، تایر خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروش انواع لاستیک یزد تایر

امروزه شاهد فروش انواع لاستیک یزد تایر در مدل های مختلف سواری، شاسی بلند، باری، کشاورزی و غیره می باشند. از این رو می توانید متناسب با مدل اتومبیل و محل استفاده از خودرو، مناسب ترین لاستیک را انتخاب نموده و تهیه نمائید. متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، شما می توانید مناسب ترین تایر را برای اتومبیل تهیه نمائید. از این رو امکان خرید لاستیک زمستانی یزد تایر، لاستیک تابستانی یزد تایر و لاستیک چهار فصل یزد تایر برای رانندگان فراهم می باشد. بدین ترتیب می توانید متناسب با شرایط محیطی اتومبیل خود را تهیه نمائید. چرا که تایر به نحوی طراحی شده است که چسبندگی لازم با سطح زمین دارد. البته این موارد تأثیر مستقیم بر روی قیمت لاستیک یزد تایر خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تایر مانند فروش لاستیک رودستون در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. بدین ترتیب به اقتضای نیاز بازار توانسته اند موفق به عرضۀ انواع تایر با کیفیت بالا شوند.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()