کاغذ دیواری به عنوان یکی از محصولات دکوراتیو زیبا و پرفروش در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاغذ دیواری به عنوان یکی از اولین وسایلی بود که جهت تزیین نمای داخلی ساختمان تولید و عرضه شد. در واقع زمان پیدایش و ایدۀ انواع کاغذ دیواری به دوران باستان چین مرتبط می شود که افراد از پاکت های برنج جهت پوشش ترک ها و یا بخشی از قسمت های دیوار استفاده می نمودند و این ایده وقتی به کشورهای اروپایی رسید، آنها توانستند با ساخت ماشین آلات پیشرفته امکان چاپ بر روی کاغذ دیواری را بوجود آورند و با گذشت زمان بتوانند بر تنوع طرح این محصول افزوده و زیبایی آن را دو چندان نمایند.

اگر علاقه مند به خرید کاغذ دیواری می باشید، می توانید نگاهی به محصولات دیوارپوش فروشگاه دکور آفیس داشته باشید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ تهیه و توزیع انواع لوازم دکوراتیو در حال فعالیت می باشد و می توانند شما را در زمینۀ انتخاب و خرید مناسب ترین دیوارپوش و یا دیگر تجهیزات دکوراتیو راهنمایی کنند.  

فروش کاغذ دیواری پشت مبلمان

همانطور که می دانید سالن پذیرایی اولین مکانی است که افراد هنگام ورود به ساختمان، حضور پیدا می کنند و مدت زمان زیادی در این فضا قرار می گیرند. از این رو ایجاد تغییراتی در دکوراسیون پذیرایی می تواند بسیار چشمگیر و در عین حال زیبایی دکوراسیون را دو چندان نماید. با قرار گرفتن مبلمان در این قسمت از ساختمان، نصب کاغذ دیواری طرح گل، طرح منظرۀ طبیعی، طرح چهره، ساده و گلدار می تواند جلوه ای خاص به فضا ببخشد و بدین ترتیب حال و هوای دکوراسیون را به میزان قابل توجهی تغییر داد. خوشبختانه صنعت طراحی دکوراسیون داخلی نسبت به گذشته بهبود یافته است و این مسئله موجب شده و به شیوه ای خلاقانه می توان از کلیۀ لوازم دکوراتیو استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به منظور عرضۀ اینترنتی محصولات فروشگاه، فعالیت مجموعۀ خود را توسعه بخشیده است و در حال حاضر امکان خرید کاغذ دیواری حراجی ، پارکت و سایر محصولات را با تضمین قیمت و کیفیت فراهم نموده است.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()