خرید دوچرخه ثابت از فروشگاه هایپرجیم:

امروزه تجهیزات ورزشی به وسیله کمپانی های متعددی ساخته می شوند و در اختیار ورزشکاران قرار می گیرند. برخی از این تجهیزات در فرایند های مختلف ورزشی می توانند اثر کاملا مثبتی داشته باشند و برخی دیگر یا غیر استاندارد می باشند و یا بازدهی کافی برای ورزشکاران ندارند، به هر جهت امروزه استفاده از تجهیزات مدرن ورزشی امری اجتناب ناپذیر است و ما می توانیم در اماکن مختلف ورزشی و خصوصی استفاده از این تجهیزات را در حجم گسترده مشاهده کنیم. در نظر داشته باشید که اولین قدم برای استفاده از وسایل و دستگاه های ورزشی استاندارد بودن آنها می باشد، دومین قدم مصارف تجهیزات ورزشی مانند خرید دوچرخه ثابت می باشد که در واقع اصلی‌ ترین فاکتور برای استفاده از اینگونه وسایل می باشد.

امروزه ورزشکاران حرفه ای و غیر حرفه ای به انجام فعالیت های هوازی نیاز مبرم دارند. برخی از ورزشکاران حرفه ای برای دوران کات و یا حذف چربی، قند و کربوهیدرات های اضافی بدن خود نیاز به انجام فعالیت های هوازی دارند. برخی از ورزشکاران غیر حرفه‌ ای نیز برای پایین آوردن وزن و تناسب اندام خود حتماً باید فعالیت های هوازی را در زمره برنامه ورزشی خود قرار دهند. یکی از تجهیزاتی که با استفاده از آن به سادگی می توان کاهش وزن را شاهد بود دوچرخه ثابت می باشد. در واقع دوچرخه ثابت باشگاهی ساختاری کاملاً مشابه با دوچرخه های معمولی دارد اما همانطور که از نام این دستگاه می توان حدس زد پوزیشن آن برای انجام فعالیت های ورزشی در مکانهای بسته می باشد. در واقع در دوچرخه ثابت ورزشکار می تواند تمام فعالیت های دوچرخه را در یک مکان و در یک جای ثابت انجام دهد بی آنکه نیاز داشته باشد مسافتی خاص را طی کند. امروزه دوچرخه ثابت در مدل های گوناگون و برند های متفاوت تولید و عرضه می‌شوند. 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()