خرید دوچرخه ثابت باشگاهی از  فروشگاه هایپرجیم:

امروزه علم و فناوری توانسته در عرصه‌ های گوناگون به انسان کمک شایانی کند. در واقع انجام فرایند ها و فعالیت های مختلف به وسیله تجهیزات مدرن امروزی کار بسیار راحتی می باشد، در نظر داشته باشید که برخی از این دستگاه ها بسیار پیشرفته هستند و برخی از آنها هنوز هم از امکانات قابل توجهی برخوردار نیستند. بحث اصلی این مقاله خرید دوچرخه ثابت باشگاهی می باشد، در واقع دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از تجهیزاتی است که امروزه کاملاً شناخته شده می باشد خصوصاً برای ورزشکاران و افرادی که تمایل به کم کردن وزن و تناسب اندام دارند. در واقع دوچرخه ثابت عملکردی شبیه به دوچرخه معمولی دارد با این تفاوت که ورزشکاران برای انجام فعالیت ورزشی خود با این دستگاه، نیاز به رفتن به مسیر های مختلف نمی باشند. در واقع این دستگاه همان طور که از نامش می توان حدس زد پوزیشنی ثابت دارد و ورزشکاران از آن می‌ توانند در مکان های ورزشی و یا خصوصی استفاده کنند. امروزه دوچرخه ثابت در دو مدل تولید می‌شود.

دوچرخه ثابت خانگی

در واقع برخی از انواع دوچرخه ثابت باشگاهی و خانگی دو منظوره می باشند یعنی به عبارتی می توان از آن ها در مصارف خانگی-باشگاهی استفاده کرد. در نظر داشته باشید که دوچرخه های ثابت باشگاهی خود زیر مجموعه های فراوانی دارند و برخی از آن ها قابلیت ها و امکانات زیادی نیز دارا می باشند. اما گروهی دیگر از این دستگاه وجود دارد که مکانیزمی ساده دارند. بدیهی است که دوچرخه ثابت باشگاهی نسبت به دوچرخه های مصارف خانگی از قدرت و ظرفیت وزنی بیشتری برخوردار می باشند زیرا در مصارف باشگاهی تعداد افرادی که از این دوچرخه صبح تا شب استفاده می‌کنند بسیار زیادتر از دوچرخه هایی است که در مصارف خانگی استفاده می شود. به همین دلیل توان و قابلیت های دوچرخه ثابت باشگاهی باید بسیار بیشتر باشد تا بتواند در مصارف باشگاهی بازدهی مطلوبی داشته باشد. خرید دوچرخه ثابت را از سایت انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()