یکی از خودروهایی که کمپانی بهمن ‌موتور تولید می کند خودروی دیگنیتی می باشد. شما با آغاز فروش اقساطی دیگنیتی می توانید در سایت اینترنتی آرشا خودرو جهت خریداری خودرو ثبت نام نمایید. دقت داشته باشید که زمان خرید اقساطی دیگنیتی باید به خوبی شرایط خرید خودرو را بدانید. کارشناسانی که در نمایندگی آرشا خودرو فعالیت می کنند به خوبی با قوانینی که مربوط به شرایط فروش اقساطی دیگنیتی می باشد آشنایی دارند و شما را می توانند برای خریداری خودرو راهنمایی کنند. اگر شما قصد خرید سریع این خودرو را دارید باید به خوبی شرایط خرید قسطی آن را بدانید و بر اساس آن شرایط اقدام کنید.

تحویل مدارک از مشتری به صورت اینترنتی :

مدارکی که مربوط به شرایط خرید اقساطی دیگنیتی می باشد را شما می توانید به صورت  اینترنتی برای کارشناسان آرشا خودرو ارسال کنید. هر یک از مدارکی که مربوط به خرید اقساطی خودرو باشد را کارشناسان به شما اعلام می کنند تا بتوانید سریعا آنها را آماده کرده و به دست کارشناسان برسانید. شما در سایت آرشا خودرو هر یک از نکات مربوط به فروش اقساطی دیگنیتی را می توانید مشاهده کنید و بر اساس آنها اقدام به خرید خودرو نمایید. هر یک از کارشناسانی که در آرشا خودرو فعالیت فروش اقساطی دیگنیتی را بر عهده دارند نکاتی که مربوط به تحویل سند می باشد را برای شما بیان می کنند تا قادر باشید در کمترین بازه زمانی بعد از پرداخت اقساط سند را هم بگیرید.  بنابراین می توانید شرایطی که مربوط به خرید اقساطی دیگنیتی می باشد را به درستی طی کنید تا در کمترین زمان خودرو را تحویل بگیرید.

با آغاز فروش اقساطی دیگنیتی قیمت خودرو که باید نیمی از آن را به صورت نقدی پرداخت کنید توسط کارشناسان آرشا خودرو اعلام می شود. با پرداخت آخرین قسط قادر خواهید بود که سند ماشین را دریافت کنید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()