پرستاری در منزل توسط افراد مجرب که تخصص کافی نسبت به امور پرستاری دارند، قابل اجرا می باشد. با توجه به اینکه خیلی از افراد علاقه مند به حضور در محیط بیمارستانی نیستند، جهت دریافت برخی از خدمات پزشکی و پرستاری می توانند از  خدمات پرستاری در منزل بهره مند شوند. البته لازم به ذکر است که جهت دریافت چنین خدماتی، از سابقۀ فعالیت مرکز مورد نظر اطمینان حاصل نمائید. انجام پرستاری در منزل نیاز به تخصص و آشنایی کامل نسبت به تجهیزات بیمارستانی دارد. البته متناسب با نوع بیماری که فرد نیاز به مراقبت دارد، مجرب ترین پرستار به محل اعزام می شود، تا عملکرد صحیح نسبت به شرایط مختلف بیمار داشته باشد.

مرکز خدمات پرستاری نفس بان با أخذ مجوزهای رسمی از مؤسسه وزارت بهداشت و درمان توانسته اند فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ ارائه خدمات پزشکی، پرستاری، کمک پرستاری، مراقبت های ویژه، فیزیوتراپی، توانبخشی، تزریقات و غیره در محیط منزل آغاز نموده است و دارای سابقۀ درخشان در این حوزه می باشد.

هزینۀ پرستاری در منزل

هزینۀ پرستاری در منزل به عوامل متعددی چون نوع خدمات پزشکی و پرستاری و مدت زمان خدمات دهی بیمار بستگی دارد. به عبارتی پیش از اعزام پرستار به منزل، قرارداد مالی مطابق با مسئولیت های پرستار تنظیم می شود. بدین وسیله به صورت شفاف هزینه های خدمات پزشکی و پرستاری در منزل پرداخت می شود. تعدد خدمات پرستاری در منزل بسیار است و این مسئله متناسب با نیاز فرد بیمار مشخص می شود و تأثیر مستقیم بر روی هزینۀ پرستاری در منزل خواهد داشت.

متناسب با سطح بیماری و یا ارائه خدمات مراقبتی از افراد کهنسال، نوع پرستار مشخص می شود که می تواند پرستار مراقبت های ویژه و متخصص، کمک پرستار، بهیار و غیره باشند.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ دریافت خدمات پرستاری و خدمات تزریقات در منزل در منزل و هزینۀ آن می توانید با مرکز خدمات پرستاری نفس بان تماس گرفته و مشورت نمائید.

نفس بان 

  آیت اله کاشانی ، بین خیابان ابراهیمی شمالی و حسن آباد ، روبروی پارک زنبق ، ساختمان افرا ، پلاک 432 ،طبقه پنجم ، واحد 501 

کدپستی : 1481826666   -   پاسخ گویی به صورت شبانه روزی

تلفن: 44030722(021)
 44082879 - 44082952(021)

09191445752

 44082602(021)

nafasbanhomecare@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()