کیسه جاروبرقی با برند و مشخصات فنی متفاوت تولید و عرضه می شوند. به طور کلی پاکت های جاروبرقی در مدل های مختلف تولید می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند. متناسب با مدل جاروبرقی می توانید کیسه جاروبرقی یکبار مصرف و یا کیسه جارو برقی دائمی تهیه نمائید. در فناوری جدید تولید کیسه های جاروبرقی تلاش می شود از متریال نانو استفاده شود که بدین وسیله بتوانند از میزان مضر بودن این نوع پاکت ها بکاهند. فروشگاه همتا یکی از فروشندگان مرجع در حوزۀ پخش و فروش کیسه جاروبرقی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته شرایط مناسبی جهت خرید پاکت های جاروبرقی برای مشتریان فراهم نماید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با راه های ارتباطی و خرید آسان کیسه جاروبرقی توسط این مجموعه آشنا شوید.

ویژگی های کیسه جاروبرقی یکبار مصرف

مهمترین ویژگی که کیسه جاروبرقی یکبار مصرف باید داشته باشد، جنس باکیفیت و چند لایه ای بودن آن می باشد که قابلیت عبور ذرات میکرو را از فیلترهای جاروبرقی نداشته باشند. تا بدین وسیله بتوانند عمر جارو برقی را نسبت به قبل بیشتر نمایند. جهت افزایش طول عمر جاروبرقی توصیه می کنیم پس از چند دفعه تعویض کیسه های یکبار مصرف جاروبرقی اقدام به تعویض فیلتر داخل محفظه نیز نمائید تا بدین ترتیب بتواند از آسیب دیدگی به موتور جاروبرقی جلوگیری نمائید و عمر آن را افزایش دهید.

پیش از اقدام به خرید پاکت جاروبرقی پیشنهاد می کنیم مشخصات مندرج بر روی بسته بندی کیسه های جاروبرقی را مطالعه نموده و سپس متناسب با مدل جاروبرقی، مناسب ترین کیسه را با قیمت مناسب تهیه نمائید. توجه داشته باشید که پاکت ها چند برابر ظرفیت اولیه پر می شوند و در صورت بی توجهی به تعویض کیسه، فشار بیش از اندازه ای به موتور جاروبرقی وارد می شود.

اگر قصد خرید اینترنتی کیسه جاروبرقی مانند خرید پاکت جاروبرقی سامسونگ با برند و کیفیت عالی دارید، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نموده و سپس سفارش دهید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()