کاغذ دیواری سه بعدی یکی از جدیدترین سبک های طراحی و چاپ کاغذ دیواری به شمار می رود. با استفاده از این نوع تجهیزات می توان در مدت زمان اندک تغییرات زیادی در نمای دکوراسیون بوجود آورد. خرید کاغذ دیواری سه بعدی به محیط بعد می دهد و این مسئله بر روی کیفیت زندگی و همچنین نگاه و نظر دیگران تاثیرگذار خواهد بود. نصب دیوار پوش به عنوان یکی از اولین گزینه های موثر جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. به مرور زمان بر تنوع طراحی تصاویر گرافیکی افزوده شده است و این مسئله باعث گردیده تا بتوان تصاویر خلاقانه ای در نمای دکوراسیون فراهم نمود.

فروشگاه دکور آفیس با داشتن اطلاعی جامع نسبت به امور طراحی دکوراسیون داخلی توانسته است بر تنوع محصولات فروشگاه بی افزاید. بدین وسیله امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد و تصاویر متنوع برای علاقه مندان به تغییر دکوراسیون فراهم می باشد.

ویژگی های مهم کاغذ دیواری سه بعدی

از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی داشتن طرحی متفاوت و جذاب می باشد، علاوه بر آنکه بسیار مقاوم، با دوام و قابل شستشو می باشد. بدین وسیله می توان سطوح دیوار پوش را از لکه و گرد و خاک تمیز نمود. جهت خرید کاغذ دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری نقاشی می‌توان به فروشگاه های عرضه تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه نمود. با استفاده از کاغذ دیواری به راحتی می‌توان فضای ساختمان را از حالت یکنواختی و کسالت آور بودن خارج نمود.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی به عوامل متعددی وابسته می باشد که عبارتند از طرح، کیفیت چاپ، ابعاد و نوع کاغذ می‌شود. با استفاده از این محصول می‌توان تنها بخشی از دکوراسیون را تزیین نمود و تغییرات چشم نواز به وجود آورد. استفاده از این تکنیک جهت ایجاد تغییر در محیط منزل و یا محیط کاری می تواند بسیار چشمگیر و جذاب باشد.

در صورت تمایل به سفارش اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()