تابلو یکی از پرکاربردترین وسایلی است که در تزیین نمای دکوراسیون داخلی و چیدمان وسایل تزیینی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع انتخاب نوع و ابعاد تابلو یکی از چالش های بزرگ در امور طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان به شمار می رود و اکثر افراد در همان ابتدای کار که قصد تزئین دکوراسیون منزل دارند، تلاش می کنند تمام فاکتورهای لازم جهت انتخاب و خرید تابلو  مناسب مد نظر قرار دهند.

فروشگاه دکور آفیس به دلیل داشتن سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی، هم اکنون توانسته شرایط مناسبی جهت خرید انواع تابلو در طرح های متنوع و جذاب در ابعاد کوچک و بزرگ، به صورت یک تکه ای و یا چند تکه ای برای مشتریان فراهم سازند.

نکات مهم در انتخاب تابلو و محل نصب آن

همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی ساختمان را می توان در سبک های مختلف چیدمان نمود و این مسئله موجب آرامش خاطر ساکنین منزل می شود که البته این موضوع مهم در رابطه با چیدمان محیط های اداری و تجاری نیز این چنین می باشد.

جهت انتخاب و خرید تابلو در نظر گرفتن ابعاد و رنگ دیوار، نوع وسایلی که در نمای دکوراسیون قرار دارد، قیمت و همچنین سلیقۀ شخصی نسبت به تناژ و هارمونی رنگی که در طراحی تابلو مورد استفاده قرار گرفته اند از موارد مهم محسوب می شوند.

بدین ترتیب افرادی که قصد ایجاد تغییر در دکوراسیون محل سکونت خود دارند، می توانند با انتخاب تابلو در ابعاد مناسب و سبک های امروزی و مدرن این تغییرات برجسته را بوجود آورند و زیبایی خاصی در دکوراسیون مهیا سازند.

تابلو نقاشی، تابلو تزیینی، تابلو مذهبی، تابلو مجسمه ای، تابلو چند تکه ای، تابلو پارچه و ... برخی از سبک های مختلف طراحی تابلو به شمار می روند و شما می توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید، با قیمت ارزان مناسب ترین تابلو را خریداری کنید.

جهت خرید پارکت و تابلو با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()