تابلو نقاشی از اولین تابلوهایی است که توسط افراد هنرمند تهیه شده است و جهت تزیین در نمای دکوراسیون منزل خود استفاده می نمودند و همچنان شاهد فروش این محصول دکوراتیو در میان تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان می باشیم. از ابتدا انسان ها جهت زیباتر نمودن فضای دکوراسیون از بوم تابلو نقاشی بر روی دیوار بهره مند شوند. امروزه نیز شاهد خرید تابلو دیواری در طرح های متنوع و زیبا می باشیم. امروزه شاهد فروش تابلو نقاشی با طرح منظره، طرح چهره شخصیت های معروف، طرح مشاغل مختلف، تابلو نقاشی با طرح های تلفیقی مدرن و کلاسیک و غیره می باشیم.

بدین ترتیب فروشگاه دکور آفیس نیز متناسب با نوع فعالیتی که آغاز نموده است، شرایط مناسبی جهت فروش انواع تابلو دیواری به سبک تابلون نقاشی، تابلو دکوراتیو، تابلو تزیینی، تابلو مذهبی، تابلو مدرن تلفیقی با خط نستعلیق و غیره را در تهران مهیا کرده است.

خرید انواع تابلو دیواری نقاشی ارزان

با توجه به استقبال فراوانی که از تهیه و توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله فروش تابلو دیواری در سطح کشور صورت می گیرد. عرضه کنندگان این سبک از تجهیزات دکوراسیون داخلی تلاش می کنند متناسب با تمام سلایق و سبک های موجود در بازار بتوانند انواع تابلو نقاشی تهیه نموده و در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند. بدین ترتیب شما می توانید امکان خرید تابلو نقاشی ارزان را با طرح های شکیل و جذاب داشته باشید و از جلوۀ آن جهت تزیین نمای دکوراسیون قسمت های مختلف محیط خانه و یا دکوراسیون محیط کاری بهره مند شوید. به طور کلی قیمت خرید تابلو دیواری  به موارد مهمی چون جنس متریال تشکیل دهندۀ تابلو چون بوم نقاشی، ابعاد بوم، جنس رنگ و سبک طراحی اثر هنری وابسته می باشد.

با توسعۀ بستر اینترنت در سطح کشور، فروشگاه اینترنتی دکور آفیس توانسته است موفق به ارائه خدمات فروش اینترنتی تابلو نقاشی و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده در سرتاسر کشور گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 377
نمایش همه
علاقه مندی ها ()