زمانی که می خواهید وسایل ضروری خود را بخرید بهتر است به نکاتی قبل از خرید کفش راحتی توجه نمایید که بتوانید بهترین کیفیت را برای لوازم مورد نظرتان در نظر بگیرید، کفش ها از مهمترین وسیله ها در زندگی افراد هستند که باید به درستی انتخاب شوند تا به سلامتی آسیب وارد نکرده و بتوان از آن به راحتی استفاده کرد. تولیدی کفش آرمیس انواع کفش های زنانه و مردانه را با کیفیت عالی عرضه می کند و شما می توانید به سایت مراجعه کرده و تنوع کفش ها را مشاهده نمایید و خرید کفش راحتی را انجام دهید.

نکات خرید کفش راحتی

کفش راحتی یکی از کفش هایی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد از این کفش ها استفاده بسیاری می‌کند زیرا کفش راحتی همانطور که از نامش مشخص است بسیار راحت بوده و قدم زدن با آن آسان خواهد بود.در زمان خرید کفش راحتی فاکتور های مهمی وجود دارند که باید به آن دقت کرد. کفی کفش برای کفش های راحتی و پیاده‌روی باید طوری باشد که پاها در درون کفش و هنگام قدم زدن اذیت نشوند. کفی کفش نباید خیلی نازک باشد و اندازه استانداردی باید داشته باشد.

همچنین کفی کفش نباید خیلی ضخیم هم باشد در صورتی که کفی کفش را بسیار نازک انتخاب کنید در مسیرهای ناهموار کفی به خوبی از پاها محافظت نکرده و پاها از گرد خواهند شد همچنین اگر کفی کفش بسیار ضخیم باشد انعطاف کافی را در هنگام قدم زدن نخواهد داشت و این مسئله نیز موجب آزار پاها خواهد شد.  فروش کفش ورزشی از طریق سایت انجام می گیرد

رویه ی کفش از قسمت‌های مهم کفش می باشد که بهتر است از جنس کتان باشد رویه کفش ها اگر از جنس پلاستیک باشد می تواند باعث بروز بیماریها مانند قارچ شود و در طولانی مدت این کفش ها اصلاً توصیه نمی شود ، رویه ی کفش باید طوری باشد که ورود و خروج هوا از آن صورت گرفته و هوا در پاها گردش داشته باشد.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 405
نمایش همه
علاقه مندی ها ()