دستکش استاد کار یکی از کاربردی ترین تجهیزات ایمنی در صنعت به شمار می رود. افرادی که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند، متناسب با خطراتی که با آن روبرو می باشند، می توانند تجهیزات ایمنی مناسب چون دستکش استاد کار، کلاه ایمنی، عینک، محافظ صورت، کفش ایمنی، لباس کار و غیره را متناسب با سایز خود انتخاب و خریداری نمایند. امروزه خرید دستکش استاد کار در برخی از مشاغل که با آب سر و کار دارند و زیاد از مواد شوینده استفاده می کنند، می تواند گزینۀ مناسبی جهت محافظت از دستان آنها به شمار آید.

فروشگاه رادین ایمن دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش لوازم ایمنی و تجهیزات ترافیکی در تهران فعالیت می کند و همواره در صدد عرضۀ محصولات با کیفیت با برندهای ایرانی و خارجی متناسب با نیاز مصرف کنندگان می باشند.

خرید انواع دستکش استاد کار و کاربرد آن

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره شد، هدف از خرید دستکش استادکار جلوگیری از آسیب و صدمه به دست می باشد. در واقع برخی از مشاغل به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهند، نیاز به محافظ دست دارند و خرید دستکش های استاد کار می تواند گزینۀ مناسب و مقرون به صرفه ای به شمار رود. به عنوان مثال افرادی که مسئولیت شستشوی ظروف در محیط آشپزخانۀ رستوران ها و غیره دارند، جهت محافظت از دستان خود در برابر رطوبت و بیماری های روماتیسم و درد مفاصل دست یا عدم ایجاد حساسیت پوستی به مواد شوینده، توصیه می شود از دستکش استاد کار استفاده شود. همچنین افرادی که در صنعت ساختمان سازی فعالیت می کنند جهت جابجایی برخی از اقلام و مصالح ساختمانی برای حفاظت از دستان بهتر است از دستکش استاد کار استفاده شود.

لازم به ذکر است که فروش دستکش ایمنی مانند دستکش استاد کار در سایزهای مختلف کوچک، متوسط، بزرگ و بزرگ تر صورت می گیرد.

جهت اطلاع از قیمت دستکش استاد کار می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()