بهترین قیمت تردمیل در هایپرجیم:

تردمیل دستگاهی بسیار محبوب برای ورزش کردن است. امروزه افراد زیادی وجود دارند که به لحاظ سلامتی و تناسب اندام به ورزش کردن با تردمیل روی آورده اند، اما به هر جهت قیمت تردمیل در زمره وسیله های ارزان قیمت نیست و در دسته گران قیمت ها قرار دارد. بنابراین در این خصوص باید کاملاً فکر کرد و اگر قرار است به وسیله ای برای آویزان کردن لباس و یا گذاشتن کفش روی آن تبدیل شود بهتر است از خرید آن منصرف شوید.

توصیه میکنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص قیمت انواع تردمیل بیشتر صحبت کنیم.

یکی از موارد مهم که در خصوص قیمت تردمیل حائز اهمیت است پایین نبودن قیمت آنها میباشد، تردمیل ها دارای قیمت های گوناگونی هستند و دلیل گوناگونی قیمت آنها آپشن ها، امکانات و برند این دستگاه می باشد. میانگین قیمت تردمیل حدود ۱۵ میلیون تومان می باشد.

بهترین قیمت تردمیل:

البته تردمیل های ارزان قیمتی نیز وجود دارند، اما افرادی که به دنبال قیمت تردمیل مناسب هستند باید این را در نظر بگیرند که مصارف آنها باید محدود باشد و برنامه‌ ای به جهت بهره گیری مداوم از تردمیل را نداشته باشند، زیرا این دستگاه به هیچ عنوان نمی تواند جوابگوی مصرف بالای آنها باشد. اگر چنانچه قصد دارید با یک برنامه منسجم و کاملا حرفه ای که هم تغذیه و هم ورزش را در بر بگیرد، به سمت خرید تردمیل سوق پیدا کنید بهتر است یکی از مدل های پیشرفته و حرفه‌ای تردمیل را انتخاب کنید که صد البته قیمت بسیار بالاتری نسبت به تردمیل های ساده و ابتدایی دارند.

یکی از مراکزی که قیمت  فروش تردمیل باشگاهی را در هر رنجی دارا می باشد، مرکز خرید هایپرجیم است. این فروشگاه بزرگ انواع مختلف تردمیل ها را دارا می باشد. در خصوص قیمت تردمیل شما میتوانید هرکدام که با بودجه شما همخوانی دارد را انتخاب کنید و مطمئنا از تخفیفات ویژه فروشگاه هایپرجیم بهره مند شوید.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()