اگر به بهترین نحو ممکن داربست ها نصب نشوند شما باید به خوبی بدانید که خطرات زیادی ممکن است به وجود بیاید. هر یک از نصابانی که در داربست دلتا فعالیت می‌ کنند آشنایی کافی در مورد نصب و اجرای این سازه فلزی دارند. آنها تمامی نکات مربوط به نصب و اجرای داربست را رعایت می نمایند. بنابراین هیچ خطری افراد را تهدید نمی‌ کند. فروش داربست توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

کارکنان داربست دلتا به خوبی با روش ها و نکاتی که مربوط به بستن این سازه فلزی می باشد آشنایی دارند. خطراتی که امکان دارد در صورت عدم رعایت نکات مربوط به نصب این سازه فلزی به وجود آید را در ادامه معرفی می کنیم.

 خطرات مربوط به نصب غیر اصولی داربست

یکی از مهمترین خطراتی که امکان دارد در صورت نصب غیر اصولی داربست به وجود آید سقوط افراد از ارتفاع می باشد. دستگیره ها و نرده هایی که روی داربست نصب می شود باید به گونه ‌ای باشد که کارگران به راحتی بتوانند آنها را در دست بگیرند. کارکنان داربست دلتا تمامی این قطعات سازه فلزی را به گونه ‌ای روی همدیگر سوار می‌ کنند تا کارگران به راحتی بتوانند روی آنها قرار بگیرند و کارهای ساختمان سازی را انجام دهند. داربست دلتا به خوبی با خطرات مربوط به نصب غیر اصولی این سازه فلزی آشنایی دارد. خدمات نصب داربست توسط این مجموعه با بهترین کیفیت انجام می گیرد. 

ریزش داربست و خطر برق گرفتگی در این سازه فلزی یکی دیگر از خطراتی می باشد که در صورت نصب غیر اصولی به وجود می آید. بر همین اساس هر یک از کارکنان و نصابان داربست دلتا تمامی نکات مربوط به اجرای نصب این سازه فلزی را جهت عدم برق گرفتگی و عدم ریزش سازه رعایت می کنند. در واقع آموزش های لازم برای نصب داربست را هر یک از کارکنان داربست دلتا دریافت کرده اند. آنها بر اساس آموزش ‌ها و استانداردهایی که مربوط به نصب سازه فلزی می باشد، می توانند در کمترین بازه سازه را نصب نمایند.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()