تولید کیسه نایلون حبابدار بر اساس ابعاد استاندارد و یا سفارشی صورت می گیرد. همانطور که می دانید نحوۀ نگهداری از وسایل حائز اهمیت است. به طور کلی صنایع مختلف متناسب با نوع کالایی که قصد بسته بندی آن را دارند، به واسطۀ مجموعه های تولید انواع کیسه نایلون حبابدار ، ابعاد کیسه را به صورت اختصاصی سفارش می دهند. این مسئله موجب می شود تا مجموعه های مختلف بتوانند از امکانات موجود در بازار بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل ممکن سالم نگه دارند.

خوشبختانه شرکت باران پلاست قادر به طراحی و تولید کیسه نایلون حبابدار در ابعاد استاندارد و همچنین سفارشی می باشند. این مجموعۀ تولیدی همچنین قادر به تولید نایلون های شیرینگ، استرچ، عریض و غیره می باشند.

فاکتورهای مهم تولید کیسه نایلون حبابدار

فاکتور مهم که در رابطه با تولید کیسه نایلون حبابدار وجود دارد، بحث ضخامت و ابعاد کیسه نایلون حبابدار است. از این رو مراکز تولید کیسه پلاستیک حبابدار علاوه بر عرضۀ محصولات خود به صورت سفارشی، بلکه قادر به پاسخگویی فروش لفاف های بسته بندی به صورت سفارشی می باشند. بدین ترتیب صنایع مختلف بر اساس میزان حساسیت، آسیب پذیر بودن و ابعاد می توانند درخواست تولید کیسه نایلون حبابدار سفارشی داشته باشند. در این صورت کارخانجات و مجموعه های مختلف می توانند بر اساس نوع کالایی که قصد بسته بندی و فروش آنها را دارند، بتوانند از نایلون مناسب استفاده نموده و میزان خسارت حین حمل و نقل کالاها را کاهش دهند.

تولید کیسه نایلون حبابدار در ابعاد استاندارد و همچنین به صورت سفارشی صورت می گیرد. البته این موضوع مهم به سایز حباب پلاستیک نیز مرتبط می شود. تولید نایلون حبابدار در سایزهای کوچک و بزرگ صورت می گیرد و با در نظر گرفتن این موضوع مهم می توان به بهترین شکل ممکن از آسیب دیدگی اقلام مختلف جلوگیری نمود.

جهت تولید کیسه نایلون حبابدار سفارشی و  چاپ نوار چسب می توانید با کارشناسان فروش شرکت باران پلاست تماس گرفته و درخواست خود را ارسال نمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()