خرید عمده پاوربانک راهکار مناسبی برای خرید پاوربانک با قیمت ارزان تر از بازار می باشد. پاوربانک از جمله وسایل الکتریکی است که به عنوان ذخیره کنندۀ انرژی برق عمل می کند. از این رو کمپانی های متعددی اقدام به تولید پاوربانک با ظرفیت و مدل های مختلف نموده اند. افرادی که دارای موبایل هستند، می توانند در مواقع لزوم که دسترسی به برق شهری ندارند، از مزایای پاوربانک جهت شارژ گوشی استفاده نمایند.

جهت اطلاع از فروش عمده پاوربانک با قیمت ارزان می توانید از طریق فروشگاه 414 اقدام نمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ پخش و فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

خرید عمده انواع پاوربانک

خرید عمده انواع پاوربانک با برندهای معتبر مانند خرید از نمایندگی باسئوس امکان پذیر می باشد. پاوربانک به دلیل ذخیره سازی برق، به عنوان یک باتری سیار عمل می کند و افرادی که دارای گوشی هوشمند و یا تبلت هستند، می توانند در صورت نیاز از برق پاوربانک جهت شارژ نمودن آنها استفاده نمایند. هر چه ظرفیت پاوربانک بیشتر باشد، به طبع آن منبع قوی تری جهت ذخیره سازی برق خواهد بود و شارژ بیشتری نگه می دارد.

فاکتورهای مهم که هنگام خرید عمده پاوربانک باید مد نظر قرار دهید عبارتند از ظرفیت باتری پاوربانک، شدت جریان هوشمند، فناوری شارژ سریع، سایز و جنس بدنۀ پاوربانک، جنس باتری، داشتن چراغ ال ای دی و تعداد و نوع پورت های خروجی می باشد. 

هر کدام از مواردی که در مطالب مذکور بدان اشاره نمودیم، نقش تعیین کننده ای در قیمت پاوربانک خواهد داشت. بدین ترتیب افرادی که در صدد برای خرید عمدۀ پاوربانک به عنوان هدایای تبلیغاتی و یا فروشگاه عرضۀ تجهیزات و لوازم جانبی موبایل هستند، پس از بررسی تمام جوانب می توانند با اطمینان و آسودگی خاطر بهترین پاوربانک را با قیمت مناسب همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش از طریق فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 خریداری نمایند.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                 تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()