نمایندگی باسئوس مجوز لازم جهت ارائه محصولات اورجینال کمپانی باسئوس یا بیسوس را دارا می باشد. شرکت بیسوس با نام باسئوس نیز در سطح بازار پخش لوازم جانبی موبایل شناخته می شود. این کمپانی با رشد صنعت موبایل یا گوشی های هوشمند تلاش نمود در این حوزه فعالیت خود را با راه اندازی خط تولید محصولات الکترونیکی در سال 2009 در شهر شنزن چین آغاز کرد و با گذشت زمان توانست بر تنوع و ارتقاء سطح کیفیت لوازم جانبی موبایل، خودرو، تجهیزات گیمینگ، تجهیزات عکاسی و غیره بی افزاید. از این رو خیلی از مراکز توزیع تجهیزات جانبی موبایل در تلاش برای أخذ نمایندگی بیسوس و فروش محصولات باسئوس به صورت اورجینال باشند.

فروشگاه 414 به عنوان یکی از مجموعه های بازرگانی فعالیت خود را در حوزۀ تأمین و توزیع لوازم جانبی موبایل آغاز نموده است. این مجموعه به دلیل کیفیت بالایی که محصولات بیسوس دارد به عنوان نمایندگی باسئوس در تهران فعالیت دارد. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید عمدۀ تجهیزات و لوازم جانبی موبایل با برند باسئوس و قیمت ارزان تر از بازار می باشند، می توانند از طریق نمایندگی رسمی باسئوس، محصولات مورد نیاز خود را با اطمینان خریداری کنند.

نمایندگی محصولات باسئوس

تعدد محصولات بیسوس فراوان است و این کمپانی توانسته بر مبنای موبایل های رایج در بازار، انواع لوازم جانبی با تکنولوژی پیشرفته و با کیفیت عالی و متوسط تولید و روانۀ بازار نمایند. از این رو مراکز نمایندگی بیسوس در سطح کشور به فروشگاه های معتبر امکان خرید عمدۀ لوازم جانبی موبایل ارزان و اصل باسئوس را می دهد. 

به طور کلی بدیهی است خرید از نمایندگی بیسوس به شما کمک می کند که بتوانید محصولات این کمپانی را راحت تر از بازار و کامل تر تهیه نمائید.

فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 یکی دیگر از مراکز نمایندگی بیسوس در تهران راه اندازی شده است و با طراحی سایت فروشگاهی توانسته اند موفق به عرضۀ اینترنتی محصولات باسئوس به صورت اورجینال و با قیمت ارزان شوند.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()