لاستیک پیرلی از برندهای معتبر خارجی است که از جمله برندهای مطرح اروپایی به شمار می رود. کمپانی لاستیک پیرلی توسط جوانی در شهر میلان ایتالیا در سال 1872 راه اندازی شده است و در سال 1901 توانستند موفق به عرضۀ لاستیک سواری توسط این مجموعه گردند. به دنبال این موضوع مهم، این کمپانی توانست با گذشت زمان و استفاده از تکنولوژی روز بر کیفیت محصولات این مجموعه بی افزاید و بدین ترتیب بتوانند بر تنوع مدل های لاستیک سواری کمپانی افزایند. خرید لاستیک پیرلی را از چرخ و یدک انجام دهید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک نیز یکی از عرضه کنندگان لاستیک های پیرلی در سطح کشور می باشند. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید لاستیک های این برند هستند، می توانند پس از مشورت با کارشناسان فروش مجموعه، با اطمینان خاطر لاستیک سواری، شاسی بلند و دیگر مدل های رایج این تایر را تهیه نمایند.

فروش لاستیک پیرلی و ویژگی های مهم آن

مهمترین ویژگی لاستیک پیرلی اختصاص به کیفیت بالای این برند دارد. البته تولید لاستیک با مشخصات فنی متفاوت از دیگر ویژگی های بارز برند پیرلی به شمار می رود. بدیهی است متناسب با هر مدل خودرویی می توان بهترین لاستیک پیرلی را با قیمت مناسب تهیه نمود.

البته خواستار  خرید لاستیک سواری پیرلی، لاستیک شاسی بلند پیرلی و لاستیک مسابقه پیرلی بیش از دیگر محصولات این کمپانی می باشد چون تعدد دارندگان چنین خودروهایی در سطح کشور بیشتر می باشد. قیمت لاستیک پیرلی به مدل تایر، تاریخ تولید و قیمت روز ارز بستگی دارد. از این رو نمی توان همواره قیمت ثابتی برای محصولات این برند با کیفیت مشخص نمود. هنگام خرید لاستیک توجه به مشخصات فنی خودرو و همچنین تایر حائز اهمیت می باشد. نیاز به ذکر است که مشخصات مندرج بر روی تایر می تواند به شما در انتخاب و خرید لاستیک پیرلی و هر برند دیگری کمک کند.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ انتخاب مناسب ترین لاستیک پیرلی برای خودروی سواری خود می توانید از تجربیات مشاوران فروش چرخ و یدک استفاده نمائید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()