دوچرخه ثابت یکی از بهترین اختراعات بشر برای انجام تمرینات هوازی، افزایش قدرت عضلانی و حفظ تناسب اندام و سلامتی است.

دوچرخه های ورزشی در انواع مختلف با کاربری های گوناگون ارائه می شوند. تنوع دسته بندی این تجهیزات ورزشی منجر شده تصمیم گیری برای انتخاب مناسب ترین دوچرخه هنگام خرید دوچرخه ثابت برای مشتریان مشکل شود.

به همین جهت امروز با هم به معرفی انواع دوچرخه های ثابت و دسته بندی های گوناگون آن ها می پردازیم.

انواع دوچرخه ثابت

دوچرخه های ثابت به طور کل در سه نوع اسپینینگ، پشتی دار و نشسته تقسیم می شوند. دسته دیگری نیز مختص به دوچرخه های خانگی با عنوان مینی بایک نیز وجود دارد.

دوچرخه های اسپینینگ برای افرادی مناسب است که قصد کاهش وزن یا افزایش قدرت عضلانی دارند. برای مثال در دوره های اسپینینگ، کلاس های کراس فیت یا سالن های ورزشی رزمی از این نوع استفاده می شود.

دوچرخه های نشسته شبیه دوچرخه های معمول بوده و کاربرد گسترده ای دارند و برای کاربران خانگی و باشگاهی با هدف تناسب اندام و حفظ سلامتی بهترین انتخاب هستند.

دوچرخه های پشتی دار با صندلی پهن و پدال هایی در جلو، بهترین وسیله برای افراد دارای مشکلات کمر و زانو، یا آسیب دیده هستند.

دسته آخر یعنی مینی بایک ها، بدون زین و دسته بوده و تنها بخش اصلی و پدال دوچرخه را دارند. این دسته بسیار سبک و قابل حمل است و به راحتی در هر کجا از خانه می توانید با آن ورزش کنید. همچنین اغلب مینی بایک ها کنترل تنظیمات برای تغییر فشار و قدرت هستند.

قیمت

به طور قطع تمامی موارد بالا در تعیین قیمت خرید دوچرخه ثابت باشگاهی نقش دارند. دوچرخه ثابت خانگی اغلب پیچیدگی دوچرخه های باشگاهی را ندارد و به همین دلیل دامنه قیمتی پایین تری دارد.

دوچرخه های برندهای بزرگ و کشورهای مطرح مطمئنا قیمت بیشتری خواهند داشت. به علاوه هر چه تحمل وزن دوچرخه کمتر باشد، طبیعتا این دستگاه قیمت پایین تری نیز دارد. در نهایت ارزان ترین دسته مینی بایک ها هستند که بسیار ساده بوده و برای کاربری خانگی مناسب هستند.

بهترین دوچرخه های ثابت

حال که با انواع دوچرخه های ثابت آشنا شدید، انتخاب مناسب ترین دوچرخه ثابت راحت تر شده است. برای تهیه بهترین دوچرخه ها و تجهیزات ورزشی با مناسب ترین قیمت، فروشگاه هایپرجیم در خدمت شما خواهد بود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()