امروزه استفاده از باشگاه‌های ورزشی به دلیل شرایط خاصی که شهرها امروزی دارند و فضای کافی برای ورزش کردن در محیط آزاد وجود ندارد، به مکانی بسیار محبوب تبدیل شده است. در گذشته صرفا جوانان بودند که از این باشگاه‌های امروزی استفاده می‌کردند.

اما امروزه با توجه به پیشرفت جامعه و اشتیاق مردم برای ورزش کردن، بسیاری از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از باشگاه‌های ورزشی برای حفظ سلامت بدن و تندرستی، استفاده می‌کنند. نکته‌ای که در استفاده از باشگاه‌های ورزشی بایستی به آن توجه کرد، لوازم ورزشی است که از آن‌ها استفاده می‌کند. فروش دوچرخه ثابت باشگاهی در سایت هایپرجیم انجام می گیرد. 

 زیرا بایستی بر اساس یک برنامه ورزشی اصولی و صحیح، از لوازم ورزشی استفاده کنید که به بدن شما آسیبی وارد نکند و در عین حال بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. یکی از این لوازم ورزشی که همیشه نتایج مثبتی را در صورت استفاده داشته است، دوچرخه ثابت باشگاهی می‌باشد. فروشگاه هایپرجیم که از فروشگاه‌های لوازم ورزشی بسیار معروف می‌باشد، با داشتن طیف وسیعی از لوازم ورزشی در مقایس‌های خانگی و باشگاهی، بسیاری از نیازهای ورزشی شما را برآورده می‌سازد.

تفاوت میان دوچرخه ثابت باشگاهی و دوچرخه ثابت خانگی

دوچرخه ثابت باشگاهی همان‌طور که از نام پیداست، مخصوص استفاده در باشگاه‌های ورزشی و مکان‌هایی مانند آن است. درنتیجه از نظر ابعاد و کارکردی که دارد با دوچرخه ثابت در مقیاس خانگی متفاوت است.

زیرا با  خرید دوچرخه ثابت ، به دلیل استفاده در فضاهای محدودی مانند آپارتمان‌ها، ابعاد کوچکتری نسبت به دوچرخه ثابت باشگاهی دارد و درنتیجه آن وزن کمتری نیز دارد. اگر قصد استفاده از دوچرخه ثابت در باشگاه‌های ورزشی را دارید، بایستی با توجه به وزن افرادی که قرار است از آن استفاده کنند، مدل باشگاهی آن را خریداری کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()