تناسب اندام، سلامتی بدن و تمامی این موارد، همگی نیاز اصلی و خواسته همه مردم در جامعه است. برای دست یافتن به اندامی سلامت و وزنی ایده آل، باید ورزش کردن را جز برنامه روزانه خود قرار دهید. ورزشی که با استفاده از آن بتوانید به بهتری حالت سلامتی بدن خود دست پیدا کنید.

چنین امری نیازمند یک برنامه ورزشی است که به طور دقیق تمامی حرکات ورزشی برای بدن شما در آن نوشته شده باشد. چنین برنامه ورزشی را می توان در باشگاه های ورزشی و توسط مربیان حرفه ای ورزشی به دست آورد. استفاده از برنامه ورزشی نیازمند استفاده مناسب از بهترین لوازم ورزشی است. در فروشگاه هایپرجیم، فروش انواع لوازم ورزشی در مدل های مختلف مانند فروش دوچرخه ثابت باشگاهی با بهترین قیمت در دسترس شما است.

اشتباه نکنید تا بهترین نتیجه را بگیرید

استفاده از هر کدام از لوازم های ورزشی، اصول و قوانینی را می طلبد. دوچرخه ثابت باشگاهی نیز از جمله لوازم ورزشی است که برای استفاده از آن بایستی نکاتی را رعایت کنید تا نتیجه مطلوب مورد نظر خود را به دست آورید. مهم ترین نکات استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی عبارت است از:

صندلی پایین تر از دسته های دوچرخه باشد

به صورت ایده آل دسته های دوچرخه بایستی بالاتر از صندلی دوچرخه ثابت یا صندلی دوچرخه ثابت پایین تر از دسته ها باشد. این تعادل سبب می شود بهترین حالت برای استفاده از دوچرخه ثابت به دست آید. اگر این تعادل به هم بخورد و صندلی دوچرخه ثابت بیش از حد پایین باشد یا بالای دسته قرار گیرد یا در حالت دیگر دسته های دوچرخه پایین صندلی باشد یا بیش از حد بالا باشد، فشار بسیار زیادی به کمر و پا وارد شده و درنتیجه خستگی زودرس و ضرر برای سلامتی بدن در پیش دارد. خرید دوچرخه ثابت را از سایت انجام دهید.

 مرکز ثقل بدن خود را بیابید

برای آنکه بتوانید در بهترین حالت ممکن بر روی دوچرخه ثابت باشگاهی رکاب بزنید، بایستی مرکز ثقل بدن خود را بیابید. این کار کمک می کند تا فشاری که بر پا و کمر شما وارد می شود به صورت هماهنگ در تمام اجزای پا و کمر پخش شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()