قدرت موتور یکی از موارد تفاوت تردمیل باشگاهی هایپرجیم با تردمیل خانگی

تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی بسیار مفید در خانه و باشگاه است. افراد این امکان را دارند که از تردمیل های باشگاهی با کیفیت مناسب برای انجام تمرینات ورزشی حرفه ای در منزل استفاده کنند؛ اما تردمیل های خانگی جوابگوی نیاز ورزشکاران در باشگاه نیستند؛ زیرا تردمیل در باشگاه توسط افراد مختلف برای انجام تمرینات بسیار حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله به بیان تفاوت انواع تردمیل باشگاهی هایپرجیم با تردمیل خانگی می پردازیم.

معمولا تردمیل های باشگاهی و خانگی قدرت موتور متفاوتی دارند. تردمیل های باشگاهی معمولا قدرت موتور بالاتری نسبت به تردمیل های خانگی دارند. قدرت موتور اغلب تردمیل های خانگی بین ۵/۱ تا ۴ اسب بخار است. در حالی که قدرت موتور تردمیل های باشگاهی بین ۵/۱ تا ۶ اسب بخار تغییر می کند.

علاوه بر این معمولا در تردمیل های خانگی از موتور DC استفاده می شود. این موتورها قابلیت استفاده از جریان برق مستقیم را دارند. موتورهای تردمیل های باشگاهی از نوع AC بوده و با جریان برق متناوب کار می کنند. معمولا موتورهای DC باید برای مدت ۳۰ دقیقه روشن باشند، بعد از ۳۰ دقیقه خاموش شده و در صورت تمایل مجددا ۳۰ دقیقه روشن شوند. موتورهای AC این قابلیت را دارند که برای مدت طولانی بدون وقفه روشن باشند.

قابلیت تحمل وزن

یکی از موارد تفاوت خرید تردمیل خانگی با باشگاهی هایپرجیم ، قابلیت تحمل وزن متفاوت است. معمولا تردمیل های باشگاهی قابلیت تحمل وزن بالاتری نسبت به تردمیل های خانگی دارند.

تردمیل های باشگاهی معمولا، قابلیت تحمل وزن بین ۹۰ الی ۱۸۰کیلوگرم را دارند. در‌حالی‌که تردمیل های باشگاهی از قابلیت تحمل وزن بین حداقل ۱۵۰ کیلوگرم تا ۲۰۰ کیلوگرم برخوردارند.  

در صورتی که افرادی با وزن های بالاتر از حداکثر قابلیت تحمل دستگاه، روی آن پیاده روی کنند، دستگاه نیم سوز می شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()