هزینه ای که شما برای خریداری زغال لیمو جهرم پرداخت می کنید بسیار مناسب و به صرفه تر از دیگر زغال لیموهای موجود در بازار می باشد. دخان شاپ که ارائه دهنده انواع بسته بندی های زغال لیمو می باشد با بهترین قیمت خرید زغال لیمو جهرم را به مشتریان خود ارائه می دهد. کیفیت زغال لیموهای جهرم بسیار مناسب است و به همین دلیل افرادی که سوخت طولانی مدت می خواهند از زغال دریافت کنند این زغال را خریداری می کنند. هر یک از بسته بندی های زغال که دخان شاپ به مشتریان خود ارائه می دهد دارای حجم مشخص شده ای از زغال هستند.

هزینه خریداری زغال لیمو جهرم چقدر است ؟

هر یک از بسته بندی های زغال لیمو جهرم قیمت متفاوتی دارند. در واقع شما باید به خوبی بدانید آن دسته از بسته بندی هایی که حجم زیادی زغال لیمو دارند دارای قیمت بیشتری نیز هستند. شما برای خرید زغال سکه ای لیمو باید به کاربردی که از آن بسته بندی می خواهید دریافت نمایید دقت داشته باشید. در واقع اگر شما می خواهید آتش گسترده ای را در مدت زمان طولانی به وجود بیاورید باید یکی از بسته های بزرگ زغال لیمو را از دخان شاپ خریداری کنید. دخان شاپ هزینه هر یک از بسته بندی ها را با قیمت عمده با شما حساب می کند.

پیش از اینکه اقدام به زغال لیمو جهرم نمایید می توانید با کارشناسان فروش دخان شاپ مشورت نمایید. دخان شاپ به عنوان یکی از بهترین فروشندگانی که فروش زغال لیمو جهرم را بر عهده دارد شناخته می شود. هزینه هر یک از بسته بندی های زغال لیمو را شما روی بسته بندی های زغال لیمو مشاهده خواهید کرد و سپس بر اساس نیاز خود یکی از انواع بسته بندی ها را خریداری خواهید کرد. کیفیت و مدت سوخت زغال لیموهای جهرم بسیار بالا می باشد.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()