فیلتر شنی از جمله اجزای اصلی تشکیل دهندۀ سیستم های تصفیه آب محسوب می شود. با استفاده از چنین تجهیزاتی می توان سطح کیفیت آب مصرفی را در بخش مصرف خانگی و صنعتی ارتقاء بخشید. با بهره گیری از قطعات  فیلتر شنی ، امکان از بین بردن ذرات معلق فیزیکی در آب تا قطر 80 میکرون وجود دارد. علاوه بر آنکه با فیلتر شنی کربنی می توان مواد رنگی، بوی نامطبوع و طعم ناخوشایند آب را از بین برد. در همین راستا، شاهد عرضۀ انواع فیلتر شنی در مدل و ظرفیت های مختلف می باشیم. بدین ترتیب افرادی که قصد راه اندازی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی دارند، می توانند بر حسب نیاز، مناسب ترین فیلترهای شنی را استفاده نمایند.

شرکت اطلس آب دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تأمین تجهیزات تصفیه خانه و همچنین طراحی و اجرای انواع پکیج تصفیه آب و فاضلاب در مقیاس های کوچک و بزرگ با قیمت مناسب می باشند. این مجموعه طی سال ها فعالیت مداوم، توانسته اند موفق به اجرای پروژه های متعدد متناسب با بودجه های اختصاص یافته، گردند.

شاخص های اصلی خرید فیلتر شنی

نکتۀ مهم و طلایی که در حوزۀ انتخاب و خرید فیلتر شنی وجود دارد، بستگی به سطح ناخالصی آب و ظرفیت ورودی و خروجی آب بر حسب دسی بل می باشد. در اصل متناسب با سیستم های تصفیه آب خانگی و صنعتی، نیاز به استفاده از فیلترهای شنی متفاوت است که می تواند از نظر نوع ساختار و ظرفیت با یکدیگر مغایرت داشته باشند. برای اطلاع از قیمت فیلتر شنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فیلتر شنی فلزی، فیلتر شنی گالوانیزه، فیلتر شنی اف آر پی، فیلتر شنی بتونی و ... برخی از انواع فیلتر شنی موجود در بازار هستند که توسط مجموعۀ اطلس آب، امکان تهیۀ آنها با قیمت ارزان وجود دارد. به طور کلی با واگذاری طراحی و اجرای انواع سیستم تصفیه آب صنعتی، خانگی و یا نیمه صنعتی به مجموعۀ اطلس آب، می توانید از سطح کیفیت آب خروجی این پکیج بهره مند شوید.

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()