ساک پارچه ای از دیگر انواع ساک دستی های موجود در بازار به شمار می رود. کاربرد ساک دستی برای حمل کالاهای مختلف در ابعاد مختلف می باشد. همانطور که می دانید کاربرد گستردۀ ساک های دستی نایلونی را در سطح بازار خرید و فروش کالاهای مختلف مشاهده نموده اید. لذا دانش آموزان تلاش نموده اند جهت حفاظت از محیط زیست و کاهش مصرف نایلون، از تکنولوژی روز دنیا جهت تولید پارچه های بدون بافت اسپان باند استفاده نمایند. در نتیجۀ این فناوری پیشرفته، شاهد فروش ساک پارچه ای در طرح های متنوع می باشیم.

شرکت پارچینه نیز جزء یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ تولید پارچه های سوزنی بدون بافت فعالیت خود را تأسیس نموده است. این مجموعه همچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تأمین دستگاه ها چاپ مخصوص، قادر به چاپ ساک پارچه ای در رنگبندی های مختلف گردد.

خرید ساک پارچه ای ارزان

جهت خرید ساک دستی سوزنی ارزان در تعداد بالا می توانید به طور مستقیم از طریق مراکز تولید پارچه اسپان باند و ساک دستی پارچه ای اقدام نمائید. در واقع چنین مجموعه هایی به دلیل نوع فعالیتی که دارند، قادر به عرضۀ محصولات کمپانی با قیمت ارزان تر از بازار به مشتریان می باشند.

در واقع فروشگاه های عرضۀ کیسه های پارچه ای به طور مستقیم از شرکت های تولید کننده با قیمت ارزان تهیه می کنند و درصدی به مبلغ خرید اضافه نموده و سپس با قیمت بیشتر به فروش می رسانند. بدین ترتیب اگر شما از آن دسته مجموعه هایی هستید که قصد خرید ساک پارچه ای با تیراژ بالا و یا چاپ دار می باشید، می توانید به طور مستقیم از طریق مجموعۀ تولیدی پارچینه تهیه نمائید. این مجموعه به صورت اختصاصی در عرصۀ تولید و چاپ ساک پارچه ای با رنگبندی های مختلف فعالیت می کند و همواره در صدد برای ارائه محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت ارزان به مشتریان می باشند.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()