یکی از مهمترین کفش هایی که شما برای ورزش کردن باید خریداری کنید کتونی ورزشی می باشد. در صورتی که شما یکی از بهترین کفش های ورزشی را برای تمرین های ورزشی خود خریداری کنید به سلامت بدنتان آسیبی وارد نمی شود. بنابراین شما برای خرید کتونی ها باید به خوبی استاندارد بودن آنها را بررسی کنید. فروشگاه هایپرجیم که ارائه دهنده انواع وسیله های ورزشی می باشد، انواع کتونی ورزشی را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد تا با استفاده از آن تمرین های ورزشی خود را انجام دهید.

قیمت کتونی :

شما باید به خوبی بدانید که قیمت کتونی هم مانند بسیاری از وسیله های ورزشی دیگری که از آنها استفاده می کنید بسته به فاکتورهای متنوعی می باشد. برخی از مهمترین فاکتورهایی که تاثیر زیادی روی قیمت خرید کفش های ورزشی مانند خرید کفش ریباک دارد عبارت است از :

  1. در صورتی که از بهترین متریال ها برای قسمت کف و رویه کفش استفاده شده باشد شما باید بدانید که هزینه خریداری آن هم بالاتر می رود. بنابراین باید به خوبی این بخش از کفش ها را بررسی نمایید.
  2. برخی از کفش های خریداری شده تولید شده برندهای معتبر هستند که شما برای خریداری آنها نیاز است هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. استانداردهای قیمتی آنها را فروشگاه هایپرجیم اعلام می کند تا شما بتوانید بر اساس بودجه خود خریداری نمایید.
  3. مدل های کتونی ورزشی با یکدیگر متفاوت می باشد و هر یک از آنها بر اساس فاکتورهای متنوع قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند.
  4. در صورتی که شما کتونی ورزشی خود را از فروشگاه های عمده فروشی خریداری کنید هزینه کمتری را برای خرید آنها به فروشنده ارائه می دهید. فروشگاه هایپرجیم به عنوان یکی از فروشگاه های عمده فروشی انواع این وسیله ورزشی را به شما با قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای ارائه می دهد.

    فروشگاه هایپر جیم

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

    آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()