دستگاه تصفیه آب صنعتی از دیگر دستگاه های پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. با استفاده از این دستگاه می توان آب را شیرین نمود و به چرخۀ مصرف باز گرداند. همانطور که می دانید، برخی از آب ها در ابتدا دارای ناخالصی هستند که با استفاده از دستگاه های تصفیه آب می توان املاح و ذرات موجود در آب را حذف نمود و سطح کیفیت و خلوص آب را ارتقاء بخشید. خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی برای برخی از صنایع همچون صنعت مواد غذایی، صنعت شیلات و غیره ضرورت دارد.   

شرکت اطلس آب با بهره گیری از تخصص کادر پرسنل فنی و مهندسی قادر به طراحی و ساخت انواع پکیج دستگاه تصفیه آب صنعتی، تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و غیره متناسب با نیاز صنایع مختلف می باشد.

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی

امروزه فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی به تنهایی صورت نمی گیرد. در واقع مجموعه هایی که نیازمند به راه اندازی سیستم تصفیه خانه هستند، متناسب با ظرفیت آب ورودی و سطح کیفیت آب اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و یا نیمه صنعتی نمایند. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، تهیۀ چنین دستگاه هایی نیازمند به بستر سازی لازم از نظر فضا می باشد. البته تخصیص بودجهت جهت تأمین دستگاه تصفیه آب صنعتی ضرورت دارد. قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی  به پارامترهای مهم همچون کیفیت آب خام ورودی دستگاه، نوع و میزان کیفیت تجهیزات و قطعات مورد استفاده در سیستم و در نهایت به سطح خلوص آب خروجی مصرفی بستگی دارد. در حال کلی با مد نظر قرار دادن تمام این عوامل، می توانید پیش از صرف هزینه برای احداث پکیج تصفیه خانه، از هزینۀ کلی راه اندازی سیستم تصفیه آب صنعتی مطلع گردید.

برای خرید و یا سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی اختصاصی می توانید با کارشناسان فنی اطلس آب تماس بگیرید. پیش از خرید هر نوع دستگاهی می توانید با کارشناسان مربوطه مشورت نمائید.

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()