یکی از دستگاه های محبوب در باشگاه های ورزشی تردمیل است. اما آیا می دانید که این دستگاه ها با تردمیل های معمولی متفاوت هستند؟ این دستگاه ها را با نام تردمیل باشگاهی می شناسند که ویژگی های متفاوتی دارند.

از این رو اگر بدون آگاهی به دنبال  خرید تردمیل باشگاهی برای باشگاه خود باشید، احتمالا در خرید این دستگاه موفق نخواهید بود. در ادامه چند ویژگی از تردمیل های باشگاهی را با شما در میان می گذاریم. شناخت این ویژگی ها کمک می کند که بهترین دستگاه را برای باشگاه خود بخرید.  

1.تحمل وزن تردمیل؛ از پارامترهای مهم در تردمیل باشگاهی

پیش از هر چیز بگذارید این پارامتر را برای شما تعریف کنیم. هر تردمیلی تا محدوده خاصی از وزن کاربر را تحمل می کند. معمولا بالاترین وزنی که این دستگاه ورزشی تحمل می کند، در بروشور آن نوشته شده است.

در خرید تردمیل برای باشگاه ها باید سراغ مدل هایی بروید که تحمل وزنی بالایی دارند. معمولا در این مدل ها قدرت موتور، ابعاد دستگاه، ابعاد تسمه و غیره نیز با سایر مدل ها فرق خواهد داشت.

طبیعی است که هر چه تحمل وزنی دستگاه بیشتر باشد، باید موتور دستگاه قوی‌تر شود. همچنین سایز دستگاه نیز بزرگتر و بدنه آن نیز محکمتر خواهد بود.

2.بدنه دستگاه را بررسی کنید

درست است که بدنه اکثر تردمیل های موجود در بازار از جنس فولاد است؛ اما همچنان برخی از تولیدکنندگان این دستگاه ورزشی از آلومینیوم مقاوم استفاده می کنند. مسئله اصلی این است که هر چه استحکام بدنه تردمیل بیشتر باشد، تحمل وزن این دستگاه نیز بالاتر می رود.

این نکته را به وضوح با مقایسه تردمیل های باشگاهی و تردمیل خانگی در فروشگاه ها مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال، تردمیلی که محدوده تحمل وزنی آن 150 کیلوگرم است و قدرت موتور بالایی دارد، از بدنه محکمتری در مقایسه با مدلی که تنها 90 کیلوگرم وزن را تحمل می کند، برخوردار است.

در  خرید تردمیل خانگی و یا برای باشگاه، باید به این پارامتر دقت کنید. زیرا در باشگاه افراد مختلف با وزن های متفاوت از این دستگاه استفاده خواهند کرد. از این رو باید سراغ مدل هایی با بدنه قوی و محکم بروید.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()