ویژگی های برتر تردمیل های باشگاهی هایپرجیم

همانطور که می دانید برای باشگاه های ورزشی باید خرید تردمیل باشگاهی با برترین ویژگی ها در هر زمینه را انجام دهید. در اینجا با هم نگاهی بر برخی از این ویژگی ها می اندازیم.

اندازه کفی

هنگام خرید تردمیل باشگاهی فروشگاه هایپرجیم یا دیگر فروشگاه ها به اندازه کفی دستگاه حتما دقت کنید.

بخشی از تمرینات ورزشکاران در باشگاه ها تمرینات هوزای از جمله دوییدن بر تردمیل است. به همین دلیل باید کفی این دستگاه ها حداقل اندازه استاندارد برای دویدن را داشته باشند.

بنابر توصیه متخصصان، برای دویدن مطمئن بر تردمیل، عرض کفی باید حداقل 56 سانتی متر یا 22 اینچ و طول آن 152.5 سانتی متر یا 60 اینچ باشد. به این ترتیب حتی افراد بلندقامت حین دویدن امنیت کامل خواهند داشت.

قدرت موتور

قدرت موتور ایده آل برای تردمیل باشگاهی بین 3 تا 6 اسب بخار است. اما چرا قدرت موتور مهم است؟

یکی از رایج ترین برنامه های تمرینی برای ورزشکاران، دویدن اینتروال برای افزایش چربی سوزی است. به همین دلیل باید تردمیل انتخابی شما قدرت موتور بالایی داشته باشید.

علاوه بر آن، در باشگاه به طور مداوم تردمیل در حال استفاده است. در نتیجه تردمیل های ضعیف به سرعت فرسوده خواهند شد و از کار می افتند.

حداکثر سرعت و شیب

برای خرید تردمیل باشگاهی مناسب دقت کنید که حتما تنظیم شیب دستگاه برقی باشد. بهترین و قدرتمندترین تردمیل برای باشگاه دارای شیبی بین 12 تا 20 درجه خواهند بود. به این ترتیب کالری سوزی و تقویت عضلات پایین تنه افزایش خواهد یافت.

حداکثر سرعت تردمیل های باشگاهی اغلب بین 20 تا 22 است. به این ترتیب دستگاه حتی برای دوندگان حرفه ای نیز قابل استفاده خواهد بود.

تحمل وزن

هنگام خرید تردمیل باشگاهی فروشگاه هایپرجیم به تحمل وزن دستگاه دقت کنید. تردمیل های این باشگاه تحمل وزنی بین 150 تا 200 کیلوگرم دارند. بنابراین می توانید بهترین را مطابق با نیاز ورزشکاران خود تهیه کنید.

تردمیل هایی با تحمل وزن کمتر، قیمت پایین تری دارند، اما برای باشگاه های بدنسازی تردمیل هایی با تحمل وزن بالاتر مناسب تر خواهند بود.

ضربه گیر

ضربه گیر در واقع نوعی فنر است که در قسمت کناری زیر کفی تردمیل تعبیه می شود. این ضربه گیرها به منظور کاهش آسیب دیدگی به کار می روند.

این ضربه گیرها در هنگام دویدن فشار وارد بر مفاصل به خصوص مفصل زانو را 15 تا 40 درصد کاهش می دهند. بنابراین تهیه تردمیلی با این ویژگی برای باشگاه های ورزشی توصیه می شود.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 336
نمایش همه
علاقه مندی ها ()