تخت دو طبقه از دیگر انواع تخت رایج در بازار محسوب می شود و همانطور که از نامش مشخص است، جهت تأمین محل استراحت دو شخص تهیه می شود. افرادی که دارای خانه های کوچک هستند و نمی توانند برای هر کدام از فرزندان، اتاقی مجزا تهیه کنند. بدین ترتیب خرید تخت دو طبقه می تواند گزینۀ مناسبی برای برآورده نمودن نیازهای آنان باشد. انتخاب تخت دو طبقه به افراد اجازه می دهد که بتوانند وسیله ای مناسب جهت رفاه و آسایش افراد فراهم گردد. کاربرد عمدۀ تخت خواب های دو طبقه را در محیط های خوابگاه، اتاق های رختکن پرسنل انتظامی و کادر درمان، رختکن پرسنل آتش نشانی، محیط پادگان و غیره مشاهده نموده اید.

البته فروشگاه بهسازان چوب به دلیل تقاضای عمدۀ برخی از والدین، امکان خرید تخت دو طبقه دخترانه و پسرانه را در طرح های متنوع برای ردۀ سنی کودک و نوجوان فراهم نموده اند.

نکات طلایی خرید تخت دو طبقه

از ابتدای مقاله به برخی از موارد مهم خرید تخت دو طبقه اشاره نمودیم، تا افرادی که قصد تهیۀ این نوع تخت خواب را دارند، بتوانند با اطمینان خاطر، تخت خواب دو طبقه با دوام و قیمت مناسب تهیه نمایند. تخت خواب به عنوان وسیله ای است که جهت استراحت از آن استفاده می شود و به همین دلیل کیفیت تخت خواب تأثیر مستقیم بر روی سلامت جسمی و روحی افراد خواهد داشت.

قیمت تخت خواب دو طبقه به کیفیت بدنۀ تخت خواب بستگی دارد. علاوه بر آنکه ابعاد و طراحی مدل تخت خواب نیز بر روی قیمت آن تأثیرگذار خواهد بود. متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید، توصیه می کنیم، تخت خواب با کیفیت خوب که دارای بدنۀ با دوام و مستحکم است، تهیه نمائید چون صرفۀ اقتصادی خواهد داشت.

جهت خرید تخت دو نفره و تخت دو طبقه با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و نسبت به تحویل فوری کالا مطمئن باشید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()